Vinter 09-10 mammor

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vinter 09-10 mammor

haha, glömde ju bort å svara på ditt inlägg om tuttarna!!!

för att va ärlig, så har ja så mycket hud på mina tuttar, så det är bara tt vika dom åt sidan, så är det problemet ur världen. ;)
blir lite jobbigt dock om andreas skulle råka lägga sig på den ena!
har hänt en vän till min mamma....
hon fick väcka sin käre sambo och förklara att han låg på hennes bröst och fick flytta på sig lite.

behöver ja säga att ja höll på å dö av syrebrist när hon berättade det?

åååååh, nu börjar det dra ihop sig till bäbistajm!!!!
fick först riktiga "IIIIIIHHHHHHHHH!!!!"-känslan igår!
snart, snart.... :banana:

Hihi det fick till och med mig att skratta, trots en hemsk dag. Sam bestämde sig för att skippa middagsluren och det är ingen höjdare... Så sjukt grinig. Min sambo har pms eller nåt och var inte mycket bättre han. Ännu surare blev jag när jag bad honom vara med Sam lite så att jag kunde få fixa med min sänggavel som jag bygger, han hade ju sååå viktiga saker att göra (gräva undan jord halvt utan anledning). Till slut lyckades jag bygga klart sänggaveln MED Sam, hänga upp en gardinstång OCH bädda rent hela vår 280 säng. Nu ska jag se om jag orkar lyfta in gaveln utan hjälp så att jag blir nöjd. Och sen ska jag lägga Sam. Och kommer antagligen däcka själv.

280 säng!!! :love: *vill ha, vill ha, vill ha* Måste ju va som en båt! :D

Trist med det andra, ibland blir man bra less...

Jag lyfte in gaveln, eller drog in den! Det blev skitsnyggt! Måste visa bild :D

Den är tagen i mörkret, Sam hade just somnat (tack gode gud). Bakom skivan (som är mjuk och go) har jag byggt en hylla, så man kan ställa sina grejjer där bak utan att det syns! Toppenbra!

280 är perfekt, man har mycket spejs trots att plutt ligger på fel håll, och ända nära till gos om man vill det! Ofta sover Sam på ena sidan och jag lägger mig på andra. Sen om han vill ha mer närhet mitt i natten flyttar jag över till "hans" sida igen.

Oh va fint du har gjort! Jättesnyggt mönster!:love:

Hur har ni tnkt göra när bäbisen kommer då, kommer både Sam och den lille sova med er eller ska Sam få egen säng?

Tack, det är faktiskt Ikeas tyg! (i brist på annat i detta land där folk köper gardiner för massor av tusen istället för att sy egna)

Tanken är att vi ska sova där allihop, jag får ha bebisen nere i Sams säng i lekrummet tills jag går och lägger mig, sen sover ju bebisen i min armhåla mer eller mindre. Men jag har både vagga och spjälsäng om det skulle krisa.

Jag ska ta ett nytt kort nu när det är ljust, ska bara måla fönsterbrädet och sätta uppp en gardin först! Har barnvakt för en gångs skull, minutrarna är viktiga (därför sitter jag här en stund :D)

Och tro inte att han tog sovmorgon bara för att han var vaken hela dagen igår, nä halv åtta vaknade han.

Min sambo lägger sig också på mina tuttar ibland. Man skulle ha B-kupa, det vore perfekt.

Just nu så är mina tuttar utanför skalan för bh-storlekar känns det som. Och så har jag gått upp till 70 kg!!!:eek: Lilla jag som vägde 58 när jag blev gravid. Vart fasen har kilona satt sig? Och ska jag behöva gå upp i samma tempo resten av graviditeten? Det vill jag verkligen inte!

I brösten? :angel:

Min make har aldrig råkat lägga sig på dem, inte än i alla fall, kanske inte så konstigt när de är stenhårda och står rakt upp även fast jag ligger ner ;)
Rasmus kallar dom för kuddar :rofl:

Och så har jag gått upp till 70 kg!!!:eek:

förlåt, men ja börja gapskratta när jag läste detta! :o
70 kilo är lixom en utopi för mig, om ja nånsin väger 70 kilo ska ja springa naken över torget!!!!!!! :banana:

men såklart fattar ja att dina 58-70-kilon är precis lika trista som mina 94-109-kilon..... även om det i min värld låter så jättejättelite med 70 kilo. :D

jag vet inte hur det ser ut för er, men jag går upp i intervaller! står still länge, sen smäller det till 2 kilo kommer som ett brev på posten! nu har ja stått still på 109 ganska länge och jag har 7 kilo kvar till min absoluta maxvikt (går jag över 116 så hugger ja huvet av mig) och det är 7 veckor kvar.
kommer ja att klara det tror ni? *hoppashoppas*

Klart du klarar det! :banana:

Jag bara örnade ju upp i vikt för nån vecka sen men *hoppas, hoppas* tror att det är mycket vätska eftersom det gick så fort och jag sväller så hemskt. Har gått upp..... usch.... 17 kilo! *gode gud*:cry: Nu jädrar får vågen stå stilla tills bebben kommer och sen rasa bara!

förlåt, men ja börja gapskratta när jag läste detta! :o
70 kilo är lixom en utopi för mig, om ja nånsin väger 70 kilo ska ja springa naken över torget!!!!!!! :banana:

:cool:

Hörredudu, jag ska allt se till att föreviga det där på film när det väl inträffar. Räkna med att du blir beskådad på Youtube.:devil: Mouhahahahaha!

:D:D:D

ja kommer ringa dig först av alla den dagen vågen stannar på 70 och säga till dig att ta med extra batterier till kameran.

för säker på att det inte kommer at ske under den här livstiden är jag!
är nöjd om ja kommer ner till 90 igen, för då kan ja börja rida nya hästen!!! :banana:

Fixar du 90 så fixar du nog mer än så. Hur lång är du förresten? Jag är 164 cm.

Är det någon mer än jag som drömmer knäppa drömmar? För ovanlighetens skull så drömmer jag snusk om andra män, (ingen aning om vilka de är), jag brukar drömma om min sambo. Fast i natt så hade jag iallafall lite mys med sambon i drömmens värld. Tyvärr stannade det vid mys för rätt som det var så förvandlades vår säng till ett badkar i ett orange badrum och sambon skulle gå och hämta något vad det nu var. När han klev ur badet hade ett par urklippta sidor ur en serietidning fastnat på hans blöta rumpa och två pappersklämmor, (sådana som man fäster blädderblock med), var fastnupna i ändan på honom. Jag skrattade i drömmen så att jag väckte mig själv och så blev det inget mer snusk för min del.

ja har inte ens börjat samla vatten än ja.... *vill inte*

min käre granne klämde fram en tös den 20 sept. hon har redan gått ner alla 7,2 kilon som hon la på sig, plus ett kilo till. just nu står hon högst på min tycker-inte-så-mycket-om-längre-lista!

fast å andra sidan hada hon drygt 20 kilon kvar sen först bäbben, så hon har fortfarande 19 kilo till ursprungsvikt!
känns lixom lite bättre när ja tänker så... :devil:

nej, detta med vikt är ett aber, usch och fy och jag avundas verkligen sånna tjejjer som pmm, som bara tar några kilon och ser lika snygga och fräscha och lätta ut, oavsett hur mycket magen växer!

men mitt i all viktmisär så säger mamma at jag ser smalare ut i kroppen, fast magen växer, "du har växt i magen" påstod hon! å när jag mäter och tänker efter, så har ju omkretsen inte ökat nämnvärt sista tiden, fast magen växer! så det måste ju betyda att fettet blir mindre i samma takt som magen sväller = minskad fettmängd på kroppen = blir smalare!! :banana:

ja är 175....

å drömmer gör ja, jajamensan!!!
har inte drömt om snusk på väldigt länge nu, men i början drömde jag extremt mycket om det! gjorde lite allt möjligt med lite alla möjliga (och omöjliga) och blir rentav skrämd av min egen livliga fantasi!
så fruktansvärt frustrerande att vara upphetsad i drömmen och inte kunna göra slag i saken i verkligheten!
att pilla på sig själv kommer ju lixom aldrig vara samma sak som att bli pillad på av nån annan... :crazy:

såna kan man köpa löst vet du :angel:

Jag har inte heller lagt på mig nåt vatten än, hoppas att jag slipper.
Vägde mig häromdagen och vågen stannade på + 15 kilo.. sedan inskrivningen, 10 kilo sen + (började med att gå ner 5 kilo)
så jag tänker hellre att jag bara har gått upp 10 :D

Efter sen har jag som målvikt att komma ner i den vikt jag hade när jag träffade sambon. Visst tyckte jag det var för mycket då, men man blir väl aldrig nöjd?!
Den dumma grabben får mig bara upp i vikt, fast denna omgången får jag ju nåt för det istället för deg:devil:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024

Omröstningar

Tillbaka