Sv: Vinter 09-10 mammor
KL
Ärligt talat, ska man känna ett fosters sparkar redan i v 18? Om man inte ska det så är det muskelspasmer jag har. Små sådana. På olika ställen.
Ibland så ställer sig livmodern på kant. Ena sidan blir högre än den andra. Men det kan ju bero på att tarmarna, som ju är välfyllda
, rör på sig rejält. Ser iallafall jätteroligt ut.
Jag får numer tillsägelser när ord som börjar på K och slutar på K med U i mitten, sambon tycker inte att vi ska lära barnet sådant. Äh, jag svor själv redan vid 11 månaders ålder och se vilket mönster(monster?)barn det har blivit av mig.
Å fifan förresten, vicka goda glassar de har på Max! Rånbägare med mjukglass, krossad turkisk peppar och lakritssås, herregud, jag tror jag flyttar dit och lever på det resten av livet. (Hade en riktig svullardag igår hehehehe). F ö har jag inga cravings, inga humörsvängningar heller. Sambon sa häromdagen att han undrar när jag ska börja bli arg. Han gör sitt bästa för att reta gallfeber på mig men jag fattar inget. Men men, den som lever får se, jag kanske blir ett monster i slutet på graviditeten.