Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
har en liten fråga..
hade imorse en riktigt slemmig flytning med en liten klump "slime" i. nån timma senare ytterligare lite slime. kan det vara slemproppen? eller delar av den. fick samtidigt lite mensliknande känsla som gick över sen
Och jag kunde ha skrivit detdär inlägget i våras! Det är inte ett dugg kul att kombinera syskonreaktion med terrible twos. Det som funkade här var att ge storisen massor med uppmärksamhet och lektid när lillisen sov. Och att göra som med hästarna, ge två positiva förstärkningar för varje negativ. Men de värsta dagarna var det jättesvårt att hitta något positivt att berömma bland allt det negativa Det vänder, lovar. Speciellt när den lille började jollra, skratta och vifta med armarna när storisen pussar honom. "MIIN nilleboj" säger den store då
Jeez, vilken underbar unge!!!
NÄSTAN lika söt som min Ellen!
Jag, som forftarande bara har en unge, kan väl tänka mig att det kan bli en liten "försvarsreaktion" att (plötsligt) bitas,sparkas och skratta åt tillsägelser när man plötsligt inte är minst i familjen längre? Ett sätt att försöka synas lite mer?
Det är nog bara att försöka se Storebror och välja sina fighter...