Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
imported_Dreamer skrev:"Jag åker inte ut till någon träning i Sverige och förväntar mig få se fantastisk ridning för enligt erfarenhet så finns den inte här iallafall "
Nähä! Men tycker du att det är bra / rätt, att det finns en massa instruktörer som lär ut dålig ridning? (Och nu syftar jag inte på någon speciell, utan bara på dem som du syftar på i raderna jag citerade)
Varför ska man inte ha högre krav på de som lär ut ridning, än vad vi har i Sverige?
fio skrev:Tyck synd om dig själv istället för det lär du behöva i framtiden när du ser dig omkring och upptäcker att allt inte är svart eller vitt , jag står och har alltid stått på egna ben , jag börjar inte gråta så fort någon inte håller med mig eller tycker jag rider något bra.
Jag försöker inte pracka på folk att tycka som jag eller försöker hävda att dom är okunniga om dom inte tycker det jag gör är bra. Det är ett av dom största misstagen som du gjort på detta forumet.
Hur kan du ens i din vildaste fantasi ens tro att någon skall vara trevlig mot dig när du beter dig som en obstinat tonåring som inte vill se längre än näsan räcker och kallar andra för idioter för dom inte ser samma sak som du?
Hur många gånger har du inte "hotat" med att sluta skriva här för att ingen förstår dig??
Det vore ju synd om det skulle ske men det kanske kan ge dig en fingervisning om hur folk faktiskt upplever dig. Om du slutar formulera dig så svart eller vitt så är jag säker på att du faktiskt kan lära dig något och att vi andra kan få en chans att lära oss något av dig oxå.
Carmenzita skrev:Jag tycker det är synd när Bent uppvisar stora ridkunskapsbrister eftersom han har så stor genomslagskraft.
fio skrev:Eftersom du tränar för samma tränare så förväntar jag mig inget annat svar än just det du givit. lite tråkigt faktiskt men sekter har väl en tendens till att just bli tråkiga och enkelspåriga......
Nenne1 skrev:Men vad beträffar enkelspårighet i kombination med mig själv så kan jag meddela att jag enbart är enkelspårig när det gäller en sak. Och det har inget med ridning att göra.