Vindsnurra mest fart

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Madick
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 356

Madick

Trådstartare
Kanske finns här någon som är bra på att förklara var luften ska komma ifrån för att en vindsnurra ska få högst fart. Gärna med fakta-bevis som jag kan peka på. Diskussion med en som inte kan acceptera mina förklaringar så hårda fakta krävs. Och ja, den här diskussionen måste jag vinna :-)

Kanske finns här någon som är bra på att förklara var luften ska komma ifrån för att en vindsnurra ska få högst fart. Gärna med fakta-bevis som jag kan peka på. Diskussion med en som inte kan acceptera mina förklaringar så hårda fakta krävs. Och ja, den här diskussionen måste jag vinna :-)
Det finns massvis av filmer och förklaringar om du googlar. Allt från filmer till rena matematiska formler.

Liknande trådar

Hemmet Efter minst sju år av handdiskande vill jag inte mer. Jag älskar matlagning och som det är nu får jag diska minst 2 - 3 gånger om dagen... 2
Svar
39
· Visningar
1 162
Senast: Otherside
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 448
Senast: Johanna1988
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill... 2
Svar
32
· Visningar
2 851
Senast: Amha
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks... 2
Svar
35
· Visningar
2 437

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka