sommarvind
Trådstartare
Hej ja undrar hur mkt kan man låna ut en hane utan att slita på honom? Nu är de inte så att ja tänkt låna ut för fulla muggar men vill ändå veta va som är okej och inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
de är väl klart att man får avla på långhår.
Smaken är som baken
Jag tycker dom långhåriga är mycket vackra och när jag hade en sådan så fick jag ofta höra av andra om hur vacker dom tyckte hon var.
Däremot så måste man inte avla på något bara för att det är vackert.
Ja bland annat faktisktÄr en aktiv schäferhundsinstruktör på en schäferhundsklubb riktigt schäferfolk för dig?
I så fall kan du lägga till din lista i kunnande att alla sådana inte tycker att långhårig schäfer är fula
Det var just en sådan som köpte min schäfer och tyckte hon var fruktansvärt vacker
Du är förlåten!Hmmm....skall vara hundinstruktör på en schäferhundklubb inte schäferhundsintruktör.
Jag skyller på min huvudvärk att det blev fel.
Du får väl läsa mitt senaste svarMen herregud vilket felaktigt antagande att ALLA som kan något om rasen Schäfer tycker att långhåriga är fula.. :smirk:
Bra hundfolk i allmänhet bryr sig föga om hundens hårlag ( dvs kort el långt ) så länge det är en korrekt byggd schäfer med bra meriter i stamtavlan...
( om man inte är intresserad av avel )
Det blir ju bara så löjligt när du skriver vad riktigt schäferkunniga tycker utan att ens känna till merparten