TheRedLightning
Trådstartare
Killen har en granne som beter sig mer och mer mysko, i början var hon rar men nu tycker jag mest det blir en otrevlig stämning.
Jag vill inte prata med henne något mer. Kan hälsa men inget mer än det. Hur kan jag meddela detta till berörd person på ett bra sätt?
Hon tycker redan idag att jag ”gömmer” mig som hon uttrycker det, sen är hon rätt elak i sina uttalande och jag orkar inte höra längre.
Jag är i botten introvert och behöver tiden hemma på att ladda om batterierna.
De andra grannarna hälsar bara och någon enstaka gång pratar.
Men just henne känns som en övervakare å ska ha koll på precis allt och har åsikter vad jag och killen gör i trädgården. Det i kombo med vad hon säger får mig att få dåliga vibbar.
Vår kemi stämmer inte. Jag gillar henne inte.
Så hur kan jag på bästa möjliga sätt säga att jag inte vill prata mer med henne och helst så det inte kan missförstås.
Tack på förhand. Ligger å grubblar på det då jag inte kan sova.
Jag vill inte prata med henne något mer. Kan hälsa men inget mer än det. Hur kan jag meddela detta till berörd person på ett bra sätt?
Hon tycker redan idag att jag ”gömmer” mig som hon uttrycker det, sen är hon rätt elak i sina uttalande och jag orkar inte höra längre.
Jag är i botten introvert och behöver tiden hemma på att ladda om batterierna.
De andra grannarna hälsar bara och någon enstaka gång pratar.
Men just henne känns som en övervakare å ska ha koll på precis allt och har åsikter vad jag och killen gör i trädgården. Det i kombo med vad hon säger får mig att få dåliga vibbar.
Vår kemi stämmer inte. Jag gillar henne inte.
Så hur kan jag på bästa möjliga sätt säga att jag inte vill prata mer med henne och helst så det inte kan missförstås.
Tack på förhand. Ligger å grubblar på det då jag inte kan sova.