Haha, klockrent!Googlade och fick upp detta:
Känns som att nån mer har garvat åt den här boken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, klockrent!Googlade och fick upp detta:
Googlade och fick upp detta:
Call me... Eller PM:a... Så ska vi nog lösa det hela, ska du se.@Barret oh, det blir att googla torrents för mig imorgon då.
Vem har någonsin påstått att jag är ansvarsfull? Jag är utbildad journalist. Vi ska informera, inte svara på frågor, juh!
Magic and the Pagan, en m/m-bok.
Fasiken, den verkar inte finnas som e-bok. det lät lovande!
Call me... Eller PM:a... Så ska vi nog lösa det hela, ska du se.
Vad sägs om en Buke-bok-cirkel?
Låter som en idé. Om ni bara visste vad jag har i mina gömmor... Bara jag kunde komma ihåg lösen till mitt Goodreads-konto... Har till och med kategoriserat dem utifrån tema... Finns några riktigt intressanta takes på drakar bland listornaVad sägs om en Buke-bok-cirkel?
Men ja! Starta en tråd, det är bok ett vi läser? Underbar idé!
Låter som en idé. Om ni bara visste vad jag har i mina gömmor... Bara jag kunde komma ihåg lösen till mitt Goodreads-konto...
Menar du med Toralf? Jag fixade den som PDF om du vill haFasiken, den verkar inte finnas som e-bok. det lät lovande!
MEN SKICKA HITÅT!Menar du med Toralf? Jag fixade den som PDF om du vill ha
@Mammas Den som söker skall finna https://www.goodreads.com/review/list/3326812-catriona?shelf=read
Ska vi alltså börja med
Magic and the Pagan eller Eragon?
(tror jag vet vad ni kommer svara, men...)
Mmm, och det sjuka är att det inte ens är hälften av alla böcker jag läst som jag kommit ihåg att lägga till på listorna... Är med i en bokgrupp för m/m-böcker och de damerna är galna i böcker...De är ju hur många som helst!