Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stackars dig som är så ensam att jag och @Mammas är dina enda goodreadsvänner! :( Det måste vara ett tufft och ensamt liv :cry:

:D :D

Ja jag vet :(

Mig borde du hitta om du går via länken till mina bokhyllor i mitt inlägg ovan :). Annars heter jag Catriona på Goodreads och är en rödhätta med glasögon...:D

Done :D

@Wingates menade kyssas på enhörning, men toralf lät ju... intressant! Gärna! :D

@Blacksmithfarm jag kör en del gruppläsningar och buddyreads på goodreads, det är jätteroligt! :)

Eragon #2 ofc! ;)

Eller 3 efter torulf kanske. :angel: ;)

Ja, men jag har ju typ knappt startat en egen tråd förut - det är läskigt:nailbiting:

Känns frestande att råka låsa tråden när ni alla ligger och trynar. Jag menar, efter tre timmars sömn så tvingade förkylningen upp mig - det fattar ju vem som helst att en mobberator inte kan funka perfekt under sådana förhållanden! Så himla lätt att råka drabbas av "för tidig trådlåsning"... :angel:

Känns frestande att råka låsa tråden när ni alla ligger och trynar. Jag menar, efter tre timmars sömn så tvingade förkylningen upp mig - det fattar ju vem som helst att en mobberator inte kan funka perfekt under sådana förhållanden! Så himla lätt att råka drabbas av "för tidig trådlåsning"... :angel:
Nooooo! Det får inte hända :o
Kan man muta dig på något sätt?

Du skulle kunna sätta den på avvaktande under dagen så den inte rasar iväg i inlägg under tiden jag är borta i dag, dagens äventyr var tydligen utan mobiltäckning enligt de som var på plats igår...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka