Var tvungen att googla lite till och hittade dessa två sötnosar:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förresten... Läser just nu en bok där dessa visdomsord dök upp
"
Kissing on a galloping unicorn wasn’t the easiest thing to
do, no matter how damn good it felt."
Bara så ni vet om ni tänkte försöka det...
Förresten... Läser just nu en bok där dessa visdomsord dök upp
"
Åh, jag är jättesugen på att läsa den. Är den bra?Vad är det för bok?
Själv läser jag just nu Eragon. (på svenska, "halvt-tyvärr" läser helst på engelska när det är originalspråk...)
Haha påminner mig om ett utdrag jag fick skickat till mig idag ur en (världens förmodligen sämst skrivna) bok där det stod såhär:Förresten... Läser just nu en bok där dessa visdomsord dök upp
"
Den vill jag läsa!Haha påminner mig om ett utdrag jag fick skickat till mig idag ur en (världens förmodligen sämst skrivna) bok där det stod såhär:
"Torolf was gone, escaped out the bedroom window. In the distance, Hilda heard the fading sound of galopping abs."
Den bjuder även på godbitar som:
"Torolf, I need you - sexually".
"Torolf entered her like she was a lottery"
Vem har någonsin påstått att jag är ansvarsfull? Jag är utbildad journalist. Vi ska informera, inte svara på frågor, juh!@Blacksmithfarm åh, någon har skrivit en låt om mig!!
@Barret ansvarsfull "googla inte det här" säger faktiskt att man ska kunna svara på följdfrågor!
Vad är det för bok?
Själv läser jag just nu Eragon. (på svenska, "halvt-tyvärr" läser helst på engelska när det är originalspråk...)
Magic and the Pagan, en m/m-bok.Åh herrejösses! Vilken bok?
Eragon är superbraÅh, jag är jättesugen på att läsa den. Är den bra?
Jag med! Framförallt vill jag höra the sound of galopping abs.Den vill jag läsa!
Vem har någonsin påstått att jag är ansvarsfull? Jag är utbildad journalist. Vi ska informera, inte svara på frågor, juh!
Magic and the Pagan, en m/m-bok.
Good lord, låter som en Harlequin...Haha påminner mig om ett utdrag jag fick skickat till mig idag ur en (världens förmodligen sämst skrivna) bok där det stod såhär:
"Torolf was gone, escaped out the bedroom window. In the distance, Hilda heard the fading sound of galopping abs."
Den bjuder även på godbitar som:
"Torolf, I need you - sexually".
"Torolf entered her like she was a lottery"
Om man ska vill få tag i bra punchlines så är m/m-bcker te way to go. Ett av mina favoritcitat (ville göra en dekal och sätta i rutan på min lilla Toyya) är
Fucking is something you do in toilet stalls and the back seat of a Toyota.
Ett bra citat är guld värt. När andra börjar skryta med sina Chaucer och Shakespeare halar jag fram ovanstående citat eller liknande. Jag vinner alltid citat-fighterna...Med tanke på att jag har en blogg där jag bara postar bokcitat kan jag säga att jag älskar bra punchlines!
Åh, jag är jättesugen på att läsa den. Är den bra?
Eragon är superbra
Googlade och fick upp detta:Alltså galopping abs, jag ser framför mig hur jag rider en snubbe och så börjar hans abs studsa och jag ska inte dö av skratt.