Rule 34ÖH, förresten... Bildgoogla inte dragon unicorn mating...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rule 34ÖH, förresten... Bildgoogla inte dragon unicorn mating...
Ni är så välkomna också! Däremot kommer jag bara att hoppkrama @Mammas sådär, ni andra får klara er utan det.Ska ni ha grill party utan oss? Akta er så vi inte skickar isdrakar och skunkar på er!!!
Googlade love och fick upp detta:
Du och jag när vi ses om ett par veckor? (ett par veckor!!! OMG etc!!)
Jag med!!Det är SÅ SNART!! Jag längtar!
Bildgoogla inte
Jag med!!
Bäst vi slutar skriva på en gång så den inte blir låst!Jag insåg just... Vi är 95 inlägg ifrån 2000. Vad ska jag göra på jobbet om/när den här tråden stängs?!?!
Jag insåg just... Vi är 95 inlägg ifrån 2000. Vad ska jag göra på jobbet om/när den här tråden stängs?!?!
Fiskriminering ( ja, jag ser att det är felstavat men blev så passande att det får stå kvar)Ni är så välkomna också! Däremot kommer jag bara att hoppkrama @Mammas sådär, ni andra får klara er utan det.
Ingen lyssnar någonsin på mig *muttrar*. Som när jag sa att ni inte skulle bildgoogla på Wayward cloud watermelon och @athena_arabians ändå gjorde det. Sen skyller hon, underförstått, på mig för sina mentala ärr!!Vad TROR du kommer att hända när du skriver det här?
Ingen lyssnar någonsin på mig *muttrar*. Som när jag sa att ni inte skulle bildgoogla på Wayward cloud watermelon och @athena_arabians ändå gjorde det. Sen skyller hon, underförstått, på mig för sina mentala ärr!!
För att hon kanske har massa finnar i fitty - då är det ju fräschare med melon!Jag förstår inte. Vad gör de? Varför har hon en vattenmelon i fitty?
@niphredil Förlåt, jag vet inte vart popupgrejen vid nytt PM tagit vägen, när jag bara skriver och skriver missar jag ju PM.
Oskuld eller inte?? Det är en j*la skillnad, lite som galtsmak fast tusen gånger värre, tror jag.Ngn som har smakat drakkött?
Ska du SY en strut?
Men eller hur?!
Mvh cynist som tror att internet HADE varit en fluga om det inte vore för porr.
Jag tror inte det tyvärr. Jag har ynnesten att ha KRITVITA ben, och inte ser man några festisar på dem inte.
Jaaa, du. Den som det visste... Jag har personligen aldrig sett vattenmelon som något sexuellt (vilket är rätt anmärkningsvärt om man frågar mina vänner och familjemedlemmar) så kan inte riktigt svara. Kanske är som @Wingates säger. Om det nu är så kan jag tänka mig att melonens svalka kan bidra också...Jag förstår inte. Vad gör de? Varför har hon en vattenmelon i fitty?
När du sa love var jag ju tvungen att googla det med drakar... Och byta ut min visningsbild... Sluta ge mig idéer, jag är för lättpåverkad. Snart kommer jag hala fram mina BARNförbjudna bilder på tatuerade bad boys...
@Snurrfian Hehe, just det. You tell 'em! Skulle allt vilja se hur de får igång grillen med en isdrake i kvarteret...
ÖH, förresten... Bildgoogla inte dragon unicorn mating...
Jaaa, du. Den som det visste... Jag har personligen aldrig sett vattenmelon som något sexuellt (vilket är rätt anmärkningsvärt om man frågar mina vänner och familjemedlemmar) så kan inte riktigt svara. Kanske är som @Wingates säger. Om det nu är så kan jag tänka mig att melonens svalka kan bidra också...
@Blacksmithfarm Tackar . Kände att det var dags. Nog var min förra bild fin men han finns ju inte med oss längre så kanske var dags ändå att gå vidare.