Nähä, får inte jag?Nån som vill komma hit och göra min läxa? @Mammas kanske? @Barret @athena_arabians ? Kan locka med halvmulet väder och svettiga fötter. Seså, kom hit nu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nähä, får inte jag?Nån som vill komma hit och göra min läxa? @Mammas kanske? @Barret @athena_arabians ? Kan locka med halvmulet väder och svettiga fötter. Seså, kom hit nu!
Man får inte glömma den sociala träningen och se till att laxen har fullgoda vaccinationer.Alltså varmrökt lax till husdjur, det känns som det kan börja lukta skunk rätt snart... Och inget ont om skunkar, men de hör faktiskt inte hemma i sverige så har du tänkt att ha en varmröktlax som husdjur så måste du se till att hålla den kopplad hela tiden!
Aaah! Då får jag istället gå ut och leta. Tips?
Take a waaaalk at the wild side!
Självklart! Du är mer än välkommen. Kan som belöning för att du gör läxan ta med dig till världens mysigaste område och bjuda dig på att titta på när jag äter crepes!Nähä, får inte jag?
Ja du tänker så? Det kan stämma faktiskt.Man får inte glömma den sociala träningen och se till att laxen har fullgoda vaccinationer.
@Wingates Det beror väl med munkorg. Om du tränar den ordentligt från början så den inte bits borde det inte behövas.
Fast undra vad som funkar som träningsgodis? Dill? Eller färskpressad citron?
Jag gör inte ens mina egna läxor... Jag knåpar ihop nåt galet (affärsplan för Coffe shop i Amsterdam, utrymningsplan för Berga skog i arbetsmiljö och, för att återknyta till intimrakning, aerobicsövningarna Spank the Monkey och Shave the hamster på idrotten. Men tack för erbjudandetNån som vill komma hit och göra min läxa? @Mammas kanske? @Barret @athena_arabians ? Kan locka med halvmulet väder och svettiga fötter. Seså, kom hit nu!
Ja, exakt så!Oskuld i vit klänning, gå ut i skogen?
Ett extra plus är då att den vita klänningen gör det lätt att se om du får andra, oönskade husdjur med digOskuld i vit klänning, gå ut i skogen?
Med smör och salt? Och dill?Ja du tänker så? Det kan stämma faktiskt.
Måste hitta en bra uppfödare med..
Färsk potatis kanske?
@niphredil Låter underbart! Älskar på att titta på när andra äter utan att få själv.
Jag och @Mammas kommer så fort enhörningsdobermannen kan bära oss!
Ett extra plus är då att den vita klänningen glr det lätt att se om du får andra, oönskade husdjur med dig
Kanske borde göra detsamma. På svenska. Och så får de helt enkelt bara ACCEPTERA LÄGET.Jag gör inte ens mina egna läxor... Jag knåpar ihop nåt galet (affärsplan för Coffe shop i Amsterdam, utrymningsplan för Berga skog i arbetsmiljö och, för att återknyta till intimrakning, aerobicsövningarna Spank the Monkey och Shave the hamster på idrotten. Men tack för erbjudandet
Hmm, lite svårare kanske. Kan du genom ditt "hola" uttrycka att det handlar om en något osäker framtid (men som inte är en plan eller ett beslut)? Vore suveränt!@niphredil Jag sa "Hola" i affärerna när jag handlade förra veckan, är det svårare än så?
Lisa Simpson? WHAT?
Fantastiskt! Jag ser fram emot att ha er här!@niphredil Låter underbart! Älskar på att titta på när andra äter utan att få själv.
Jag och @Mammas kommer så fort enhörningsdobermannen kan bära oss!
Gud vad dålig jag blev på den bilden Du ser mycket bättre ut ju!
Den här bilden kom upp som slumpad bild ur bukegalleriet till höger!
De också, men tänkte mer på fästingar, eller festisar är kanske bättre namn för denna tråd, tänkte inför grillpartyt i @athena_arabians oklippta granngräs?Som vaddå? Flatlöss? Kondylom? Gonorré?
Nej då, bara du inte låter den bita någon! Men du får absolut inte släppa den lös i skog och mark! Även om det finns vilda laxar så är det inte lämpligt att låta din varmrökta lax leka med dem, de kan nämligen dö av röken!Måste den ha munkorg med?
Gud vad dålig jag blev på den bilden Du ser mycket bättre ut ju!
Ja men dåså, kanon!@niphredil Ja men det handlar ju givetvis enbart om att lägga rätt betoning så förstår de. Om de inte gör det är de idioter!!
Hahahaha!! Det hade jag glömt! Men ehehehehe.... Du ser väl hur kronan/lisasimpsonhåret ser ut på din avatar va?