Sant! Då börjar jag sy på det nu då!Strut - då blir det ju som en enhörning!
PS: Tror du verkligen att det kan finnas något om SEX på internetet?
PS: Tveksamt, kan inte tro att snusk finns på internet.
HINT:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sant! Då börjar jag sy på det nu då!Strut - då blir det ju som en enhörning!
PS: Tror du verkligen att det kan finnas något om SEX på internetet?
Testat med aloe vera-gel direkt efter rakning? Det funkade för mig. Nuförtiden är jag iofs för lat för att göra det. Jobbigt nog att raka armhålorna...
Mammas du är så bra!!Avdelning Mer än ni vill veta: Jag kan inte raka mig. Eller jo, men det är sådär lagom hett med rakfinnar över HELA fitty plus hela området runt omkring. Plus att det kliar så gudinihelvete.
Fast vill man ha hårfritt är det såklart upp till en själv, jag hör till kategorin som tycker att man definitivt ser skillnad på flickor och kvinnor oavsett hur kvinnorna väljer att ha sin frisyr. Bara inte så hett med rakfinnar i en vecka efteråt, om man är som jag.
Jag har inte varit så aktiv de senaste åren, mest hängt i Bomlös-tråden och Nordsvenskar-kallblod. Nu har jag ingen häst längre men Buke kommer aldrig bli av med mig så länge det finns såna här trådar . Plus att jag är en professionell stalker/lurcher. "Stalking is just a more subtle form of caring" som jag brukar säga@Barret Förresten, har du bytt nick? Du har ju skrivit ett gäng inlägg, så jag borde känna igen dig, men gör det inte innan den här tråden? Har vi bara lyckats hålla till i olika delar av buke?
Sant! Då börjar jag sy på det nu då!
PS: Tveksamt, kan inte tro att snusk finns på internet.
HINT:
Alltså varmrökt lax till husdjur, det känns som det kan börja lukta skunk rätt snart... Och inget ont om skunkar, men de hör faktiskt inte hemma i sverige så har du tänkt att ha en varmröktlax som husdjur så måste du se till att hålla den kopplad hela tiden!@Barret Det första jag tänkte var varmrökt lax, det kanske är ett bra husdjur?
Mammas du är så bra!!
Hur kan det vara lagligt att bo så långt ifrån mig?
DEAL!När jag var nere på Mallorca tänkte jag faktiskt på hur fint det vore att bo typ i Madrid, ha nära till dig, varma vintrar...
Så vi flyttar in i nästa vecka, deal?
Jag har inte varit så aktiv de senasteåren, mest hängt i Bomlös-tråden och Nordsvenskar-kallblod. Nu har jag ingen häst längre men Buke kommer aldrig bli av med mig så länge det finns såna här trådar
Vadå, hur gör man annars? :OSka du SY en strut?
Men eller hur?!
Mvh cynist som tror att internet HADE varit en fluga om det inte vore för porr.
DEAL!
Love story!PS: Jag och Sniffe träffades faktiskt genom buke. Truestory!
Måste den ha munkorg med?Alltså varmrökt lax till husdjur, det känns som det kan börja lukta skunk rätt snart... Och inget ont om skunkar, men de hör faktiskt inte hemma i sverige så har du tänkt att ha en varmröktlax som husdjur så måste du se till att hålla den kopplad hela tiden!
Vadå, hur gör man annars? :O
Jag tror samma sak faktiskt! Men om inte annat så är låten sjukt katchy!
(Fast egentligen är detta dagens låt KOM IGEN SÄG ETT DATUM!
Love story!
Aaah! Då får jag istället gå ut och leta. Tips?Skjuter en enhörning, sågar av hornet och sätter den på hundfan? Äru BARBAR eller?
Indeed . Har nästan förlåtit dig för att du kallade mig Lisa Simpson den där gångenLove at first sight!