Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
Horn då?
Jag har hört att enhörningar blir hemskt ilskna ifall det skulle komma fram i efterhand att man nu inte var oskuld. Det duger inte att förklara att man hörde fel och trodde det räckte att man verkade oskuldsfull - inte att man skulle vara en full oskuld. Big deal tydligen.

Fast problemet är ju att det finns drakar som har horn... Så såvida man inte kollar efter fjäll så vet man ju inte hur det kommer sluta

Ajdå, Mammas. Nu har du avslöjat att Paco är en oäkting:mad:
Det är väl inte hans fel att hans mamma är åsna och hans pappa är enhörning? Visa hänsyn!½

Hmm, är det även så hornbeklädda drakar kommit till? Undrar just hur uppvaktningscermonin mellan en drake och enhörning ser ut? :confused:

Fast problemet är ju att det finns drakar som har horn... Så såvida man inte kollar efter fjäll så vet man ju inte hur det kommer sluta

Tror @tanten bara menade upptill. Men du tänker alltså nedtill också? Låter ju rätt praktiskt, då får man en brasiliansk varje gång man tar av sig den.
Precis! Fatta vad man sparar pengar också.
Hmm, är det även så hornbeklädda drakar kommit till? Undrar just hur uppvaktningscermonin mellan en drake och enhörning ser ut? :confused:
Well, först frågar de väl varandra om de är oskulder och tar det från det...

Typ: "
It seems as if my dragon has finally found a nice cave to rest in.
I am beset by this dragon in my loins, and only you can quench its fire!

Senast ändrad:
Precis! Fatta vad man sparar pengar också.

Well, först frågar de väl varandra om de är oskulder och tar det från det...

Typ: "
It seems as if my dragon has finally found a nice cave to rest in.
I am beset by this dragon in my loins, and only you can quench its fire!

Typ så jag raggar ändå? :D

Orka ... Ikväll kommer Kostas att få somna oknullad. Jag har KROPPSARBETAT! Gått dubbelvikt på en strand hela dagen och samlat skräp som drivit iland under vintern. Ser jag någonsin igen någon kasta en blå vattenflaskkork över relingen på en båt så får hen det inte roligt.

Det jobbigaste var att brösten ramlade ur bikinin hela tiden just för att jag gick dubbelvikt. Stackars mig :(

Tuttar som rymmer är Inge kul..,
Haha.. Vad har Inge med det att göra? :confused:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka