Jag läser party PÅ gräset varenda gång ju. Vad pysslar ni med egentligen? :caution:
Klart det är party, bara att komma hit!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag läser party PÅ gräset varenda gång ju. Vad pysslar ni med egentligen? :caution:
Ajdå, Mammas. Nu har du avslöjat att Paco är en oäktingÅsna, enhörning, same same!
Horn då?
Jag har hört att enhörningar blir hemskt ilskna ifall det skulle komma fram i efterhand att man nu inte var oskuld. Det duger inte att förklara att man hörde fel och trodde det räckte att man verkade oskuldsfull - inte att man skulle vara en full oskuld. Big deal tydligen.
INTE okej! Drakar är rödlistade!Ngn som har smakat drakkött?
INTE okej! Drakar är rödlistade!
Var oknullad, dö lycklig.Whaat, ingen oskuld vid 29? Jag har ju bara två år dit, hur ska jag hinna dra över någon innan dess? Vill ju inte vara sämre liksom!
Silvertejp is da shit. Enda problemet är väl att det blir så kladdigt om den får sitta för länge...
Tror @tanten bara menade upptill. Men du tänker alltså nedtill också? Låter ju rätt praktiskt, då får man en brasiliansk varje gång man tar av sig den.
Sjåpa dig inte. Vill man vara fin får det riva lite i fitty.
Ajdå, Mammas. Nu har du avslöjat att Paco är en oäkting
Det är väl inte hans fel att hans mamma är åsna och hans pappa är enhörning? Visa hänsyn!½
Fast problemet är ju att det finns drakar som har horn... Så såvida man inte kollar efter fjäll så vet man ju inte hur det kommer sluta
Var oknullad, dö lycklig.
Sjåpa dig inte. Vill man vara fin får det riva lite i fitty.
Precis! Fatta vad man sparar pengar också.Tror @tanten bara menade upptill. Men du tänker alltså nedtill också? Låter ju rätt praktiskt, då får man en brasiliansk varje gång man tar av sig den.
Well, först frågar de väl varandra om de är oskulder och tar det från det...Hmm, är det även så hornbeklädda drakar kommit till? Undrar just hur uppvaktningscermonin mellan en drake och enhörning ser ut?
Precis! Fatta vad man sparar pengar också.
Well, först frågar de väl varandra om de är oskulder och tar det från det...
Typ: "
It seems as if my dragon has finally found a nice cave to rest in.
I am beset by this dragon in my loins, and only you can quench its fire!
Orka ... Ikväll kommer Kostas att få somna oknullad. Jag har KROPPSARBETAT! Gått dubbelvikt på en strand hela dagen och samlat skräp som drivit iland under vintern. Ser jag någonsin igen någon kasta en blå vattenflaskkork över relingen på en båt så får hen det inte roligt.
Det jobbigaste var att brösten ramlade ur bikinin hela tiden just för att jag gick dubbelvikt. Stackars mig
Tuttar som rymmer är Inge kul..,
Haha.. Vad har Inge med det att göra?