Nykter? Vad är det? @mandalaki kan du klargöra vad hon menar?
Jag tror inte att @mandalaki är kapabel till det...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nykter? Vad är det? @mandalaki kan du klargöra vad hon menar?
Det där är inte Hamilton!
Det här är Hamilton:
Eller möjligtvis:
Åh nu är det Simpsons på tv!
I lööööv the gula familj!
Vad har jag skrivit mu? Menar du att jag först nu efter att ha startat och skrivit massor i denna tråd inte verkar vara vid minna sinnens fulla bruk? Eller vad det nu heter..
Vilket påhopp jag ska triangla...
Det heter fulla sinnens bruk
Hänvisar första delen av inlägget till:
?
Jag känner henne, hon som gjorde ljudet till vildvittrorna. Hon som ÄR vildvittrorna.Ronja rövardotter? Eller det kanske var vildvittror..,?
Jeez, ni har varit aktiva. Börjar nästan undra om ni ser till att matcha in er aktivitet till när jag är borta. För inte f-n hände det mycket när jag var på jobbet... Nåja, nu ska jag försöka hinna ikapp (och ja, jag har faktiskt läst alla inlägg mellan mitt senaste och det sista...
Ryktet säger dock att drakar föredrar oskulder också... Ett litet klipp där detta diskuteras kommer här, tyvärr lite dålig kvalitet...
Japp, hans engelska namn är Mr SandmanÅh John Blund av sand?
En norsk cowboy, https://www.flickr.com/photos/skogfjorden/195027470/ , och en norrländsk militär, http://sverigesradio.se/diverse/appdata/isidor/images/news_images/98/1501813_520_292.jpg... Och en japansk rockmusiker,
Tänk vad tur att vi har olika smak
@Pegasus63 Fast är du cowboy? Du hoppar ju på visningbilden... Och alla VET ju att såna där kåbåjsarhästar inte hoppar hinder och är för markbundna...
@athena_arabians Nu när jag tänker på det... Gud kan inte vara drake, han måste vara enhörning... Han dras ju uppenbarligen till oskulder *cough*Jungfru Maria*cough*
Vilket osökt (?) även för tankarna till denna låt som rätt bra sammanfattar den senaste delen av denna tråd
Är jag ensam kvar?
Har ni andra däckat??
Är jag ensam kvar?
Har ni andra däckat??
Nä, skäms för grannen frågade om han fick klippa gräsmattan på min sida längs hans häck (läs pedantskött trädgård är inte min grej) så nu måste jag ut med röjsågen
Jag älskar TM... Min favvo är Five poofs and two pianos. Så jäkla begåvad och så skön...
Sökte upp den på spotify, för bättre kvalité. Satt ett tag och funderade på varför jag kände igen melodin - innan jag bestämde mig för att googla texten. Och då, längst ner på sidan, fick jag mitt svar:
Underbart! Har inte lyssnat på TM så mycket, vilket egentligen är konstigt då jag tyckte han verkade bra första gången jag hörde honom (tillsammans med the Axis of Awsome)
Canvas Bags finns i spellistan, kanske dags att utforska mer...
Och till sist, missade att citera, men jag gillar Johan Glans version av SJ-samtal
Låter vettigt. Även om jag tappade bort mig nånstans i ditt resonemang... Men då har jag bara sovit tre timmar inatt också...Och, förresten. Om man ska gå på Brobdingnagian Bards - så är det bra att inte vara oskuld när man har drakar, alltså.
Eftersom drakar endast äter oskulder.
Då kan man ju inte ha drakar och enhörningar Efter som enhörningen kräver att man är oskuld - men om man är det så kommer draken att käka en.
Undrar om det är för att enhörningarna ogillar drakarna som de bara vill ha oskulder - för att oskulderna inte heller gillar drakar, liksom... Kan det vara så?
Alltså jag missade utröstningen! Jag vill ha en ny chans!B
Bara du kvar på Robinson-ön. De andra är utröstade. Och så ja men jag är programledare.
B
Bara du kvar på Robinson-ön. De andra är utröstade. Och så ja men jag är programledare.
Nä, skäms för grannen frågade om han fick klippa gräsmattan på min sida längs hans häck (läs pedantskött trädgård är inte min grej) så nu måste jag ut med röjsågen
Jag älskar TM... Min favvo är Five poofs and two pianos. Så jäkla begåvad och så skön...
Ang. Brobdignagian Bards... lööööööv dem. Jag är i allmänhet svag för både irländsk och skotsk folkmusik samt humor. Kombinera dem och ni har ett mycket lyckligt Barr.
Låter vettigt. Även om jag tappade bort mig nånstans i ditt resonemang... Men då har jag bara sovit tre timmar inatt också...
Säker på att du ska använda röj-sågen till det? Är inte den väl mycket för att festa?