Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det där är inte Hamilton! :yuck:

Det här är Hamilton:

20-hamilton2-294.psd.jpg

Eller möjligtvis:

2e1a806c-b694-48bd-ac8f-a02400a7e53c_MEDIA.jpg

Bra drake som skapat den elden

Jeez, ni har varit aktiva. Börjar nästan undra om ni ser till att matcha in er aktivitet till när jag är borta. För inte f-n hände det mycket när jag var på jobbet... Nåja, nu ska jag försöka hinna ikapp (och ja, jag har faktiskt läst alla inlägg mellan mitt senaste och det sista...

Ryktet säger dock att drakar föredrar oskulder också... Ett litet klipp där detta diskuteras kommer här, tyvärr lite dålig kvalitet...
:rofl::laugh:

Sökte upp den på spotify, för bättre kvalité. Satt ett tag och funderade på varför jag kände igen melodin - innan jag bestämde mig för att googla texten. Och då, längst ner på sidan, fick jag mitt svar:

Åh John Blund av sand?
Japp, hans engelska namn är Mr Sandman ;)

En norsk cowboy, https://www.flickr.com/photos/skogfjorden/195027470/ , och en norrländsk militär, http://sverigesradio.se/diverse/appdata/isidor/images/news_images/98/1501813_520_292.jpg... Och en japansk rockmusiker,
makoto3.jpg

Tänk vad tur att vi har olika smak :sneaky:

@Pegasus63 Fast är du cowboy? Du hoppar ju på visningbilden... Och alla VET ju att såna där kåbåjsarhästar inte hoppar hinder och är för markbundna...

@athena_arabians Nu när jag tänker på det... Gud kan inte vara drake, han måste vara enhörning... Han dras ju uppenbarligen till oskulder *cough*Jungfru Maria*cough*

Vilket osökt (?) även för tankarna till denna låt som rätt bra sammanfattar den senaste delen av denna tråd

Underbart! Har inte lyssnat på TM så mycket, vilket egentligen är konstigt då jag tyckte han verkade bra första gången jag hörde honom (tillsammans med the Axis of Awsome)
Canvas Bags finns i spellistan, kanske dags att utforska mer...

Och till sist, missade att citera, men jag gillar Johan Glans version av SJ-samtal :D

Och, förresten. Om man ska gå på Brobdingnagian Bards - så är det bra att inte vara oskuld när man har drakar, alltså.
Eftersom drakar endast äter oskulder.

Då kan man ju inte ha drakar och enhörningar:( Efter som enhörningen kräver att man är oskuld - men om man är det så kommer draken att käka en.

Undrar om det är för att enhörningarna ogillar drakarna som de bara vill ha oskulder - för att oskulderna inte heller gillar drakar, liksom... Kan det vara så?:confused:

@stjarnhimmel Min telefon skriver de mest underliga saker ibland.
Det är mest omöjligt att skriva ett sms utan att något blir fel.

Tar exemplet som jag skrev om i en annan tråd där " Jag har bjutt mamma på lunch" blev "jag har fjutt oåtkomliga lunch".
Har listat ut nu efterhand att det är på som blir oåtkomliga - tele-fånen tycker nämligen att jag trycker på "op" istället för "på" och "op" måste ju rimligtvis vara "oåtkomliga". Mamma trollade den bort helt och hållet (tur att det bara var ordet :))

Surfar vidare på YT och hittade en favvo från AoA, som typ har lite samma tema som tidigare i tråden - Gud och Jesus och så...

Så, gud fiser vind och ger oss rockmusik. Men han tycker inte om om man sas gör det själv eller gör det på baksidan?
Och enhörningarna fick vingar och bor hos Peter Pan (enligt Brobdingnagian Bards)? Ur led är tiden??

:rofl::laugh:

Sökte upp den på spotify, för bättre kvalité. Satt ett tag och funderade på varför jag kände igen melodin - innan jag bestämde mig för att googla texten. Och då, längst ner på sidan, fick jag mitt svar:

Underbart! Har inte lyssnat på TM så mycket, vilket egentligen är konstigt då jag tyckte han verkade bra första gången jag hörde honom (tillsammans med the Axis of Awsome)
Canvas Bags finns i spellistan, kanske dags att utforska mer...

Och till sist, missade att citera, men jag gillar Johan Glans version av SJ-samtal :D
Jag älskar TM... Min favvo är Five poofs and two pianos. Så jäkla begåvad och så skön...

Ang. Brobdignagian Bards... lööööööv dem. Jag är i allmänhet svag för både irländsk och skotsk folkmusik samt humor. Kombinera dem och ni har ett mycket lyckligt Barr.

Och, förresten. Om man ska gå på Brobdingnagian Bards - så är det bra att inte vara oskuld när man har drakar, alltså.
Eftersom drakar endast äter oskulder.

Då kan man ju inte ha drakar och enhörningar:( Efter som enhörningen kräver att man är oskuld - men om man är det så kommer draken att käka en.

Undrar om det är för att enhörningarna ogillar drakarna som de bara vill ha oskulder - för att oskulderna inte heller gillar drakar, liksom... Kan det vara så?:confused:
Låter vettigt. Även om jag tappade bort mig nånstans i ditt resonemang... Men då har jag bara sovit tre timmar inatt också...

B

Bara du kvar på Robinson-ön. De andra är utröstade. Och så ja men jag är programledare.

Men då måste jag ha vunnit! Hit med pengarna!:bump::bump::banana::banana:

Nä, skäms för grannen frågade om han fick klippa gräsmattan på min sida längs hans häck (läs pedantskött trädgård är inte min grej) så nu måste jag ut med röjsågen :meh:

Säker på att du ska använda röj-sågen till det? Är inte den väl mycket för att festa?:confused:

Jag älskar TM... Min favvo är Five poofs and two pianos. Så jäkla begåvad och så skön...

Ang. Brobdignagian Bards... lööööööv dem. Jag är i allmänhet svag för både irländsk och skotsk folkmusik samt humor. Kombinera dem och ni har ett mycket lyckligt Barr.

Låter vettigt. Även om jag tappade bort mig nånstans i ditt resonemang... Men då har jag bara sovit tre timmar inatt också...

:D Fick precis ett nytt favvo-citat, från TM, "He's not mentally ill, he's a genius - wich is a mentally ill person with an audience":laugh:

Synd bara att BB varken går att uttala eller stava till...

Sömn är överskattat...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka