Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mandalaki, låt oss höra mer om grekerna!!:love:

Orka ... Ikväll kommer Kostas att få somna oknullad. Jag har KROPPSARBETAT! Gått dubbelvikt på en strand hela dagen och samlat skräp som drivit iland under vintern. Ser jag någonsin igen någon kasta en blå vattenflaskkork över relingen på en båt så får hen det inte roligt.

Det jobbigaste var att brösten ramlade ur bikinin hela tiden just för att jag gick dubbelvikt. Stackars mig :(

:angel:
Förresten apropå Kostas, jag kom på en grej som är helt klart on topic. Min första Kostas, dvs grekiska eskapad, tog kontakt genom att kliva upp på klippan där jag låg och börja möra en nyfångad bläckfisk (dvs dänga den i marken). Klart jag blev charmad. :love:

Men när vi väl skulle till så blev det inte så mycket av det för han blev besviken på en punkt. I prefer virgins, sa han. Då var jag 29. :angel:

Förresten apropå Kostas, jag kom på en grej som är helt klart on topic. Min första Kostas, dvs grekiska eskapad, tog kontakt genom att kliva upp på klippan där jag låg och börja möra en nyfångad bläckfisk (dvs dänga den i marken). Klart jag blev charmad. :love:

Men när vi väl skulle till så blev det inte så mycket av det för han blev besviken på en punkt. I prefer virgins, sa han. Då var jag 29. :angel:
Du försöker alltså påstå att Kostas skulle vara en enhörning? Det skulle förklara väldigt mycket...

Åh stackarn... där hade han gått och hoppats :(

Whaat, ingen oskuld vid 29? Jag har ju bara två år dit, hur ska jag hinna dra över någon innan dess? :nailbiting: Vill ju inte vara sämre liksom!

Du försöker alltså påstå att Kostas skulle vara en enhörning? Det skulle förklara väldigt mycket...
Han kan ju ha varit drake också... Kollade du om han hade fjäll?

Men jäklar, vilket bra tips! :up: Att jag aldrig tänkt på det. Mycket billigare blir det ju också.
Silvertejp is da shit. Enda problemet är väl att det blir så kladdigt om den får sitta för länge...

Man ska alltid kolla efter fjäll när man träffar en ny sängvärmare. Om de har fjäll så vet man, beroende på ens egen status, att 1. Man blir uppäten eller 2. Not gonna happen...

Horn då?
Jag har hört att enhörningar blir hemskt ilskna ifall det skulle komma fram i efterhand att man nu inte var oskuld. Det duger inte att förklara att man hörde fel och trodde det räckte att man verkade oskuldsfull - inte att man skulle vara en full oskuld. Big deal tydligen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka