Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
Helt ärligt, jag har fått kommentaren (av ett tidigare pök, inte min särbo): "Kan du inte ansa dig där nere?" Min kommentar var: "Jag är kvinna och inte flicka, vi har hår, och jag är dessutom mörkhårig så jo, det syns. Plus att har du någon aning om hur sabla mycket det kliar när det växer ut när man har så grova strån?!"

Han frågade ingen mer gång (fast han fick inte ligga så mycket mer heller!) :p

Varför hänger inte @Wingates här? :mad:
Därför att det är så jävla svårt att välja. Har suttit här sen tråden började och försökt komma på ett bra svar, och sen bytte ni ju fan ämne så nu fattar jag ännu mindre.
Nu har du sabbat mitt liv, kommer aldrig kunna sova igen :(

(Men du får gärna smörja in mina bröstvårtor med kylande salva om du vill :D:love:)

Helt ärligt, jag har fått kommentaren (av ett tidigare pök, inte min särbo): "Kan du inte ansa dig där nere?" Min kommentar var: "Jag är kvinna och inte flicka, vi har hår, och jag är dessutom mörkhårig så jo, det syns. Plus att har du någon aning om hur sabla mycket det kliar när det växer ut när man har så grova strån?!"

Han frågade ingen mer gång (fast han fick inte ligga så mycket mer heller!) :p

Avdelning Mer än ni vill veta: Jag kan inte raka mig. Eller jo, men det är sådär lagom hett med rakfinnar över HELA fitty plus hela området runt omkring. Plus att det kliar så gudinihelvete.

Fast vill man ha hårfritt är det såklart upp till en själv, jag hör till kategorin som tycker att man definitivt ser skillnad på flickor och kvinnor oavsett hur kvinnorna väljer att ha sin frisyr. :) Bara inte så hett med rakfinnar i en vecka efteråt, om man är som jag. :D

Därför att det är så jävla svårt att välja. Har suttit här sen tråden började och försökt komma på ett bra svar, och sen bytte ni ju fan ämne så nu fattar jag ännu mindre.

(Men du får gärna smörja in mina bröstvårtor med kylande salva om du vill :D:love:)

Ditt liv är nog inte komplett bara för att jag ännu inte smort in dig? :idea:

PS: Har kladdkaka, om du kommer över ikväll. :viftarinbjudandemedögonbrynen:

Ditt liv är nog inte komplett bara för att jag ännu inte smort in dig? :idea:

PS: Har kladdkaka, om du kommer över ikväll. :viftarinbjudandemedögonbrynen:
Exakt så är det! :love:
Ro hit adressen så kommer jag direkt! Jag har 10 choklad/mint linser kvar, du kan få dem som present :d

(Kände mig förövrigt sjukt älskad när jag blev kallad på i en tråd:love::love::love:)

Avdelning Mer än ni vill veta: Jag kan inte raka mig. Eller jo, men det är sådär lagom hett med rakfinnar över HELA fitty plus hela området runt omkring. Plus att det kliar så gudinihelvete.

Fast vill man ha hårfritt är det såklart upp till en själv, jag hör till kategorin som tycker att man definitivt ser skillnad på flickor och kvinnor oavsett hur kvinnorna väljer att ha sin frisyr. :) Bara inte så hett med rakfinnar i en vecka efteråt, om man är som jag. :D

Alltså, alla gör ju som de vill men jag blev ju lite sur på honom så jag drämde till rejält. Framför allt ska det ju vara frivilligt, inte för att en karl vill det. Och nej, finnar över fittyn känns inte så himla sexigt :crazy:

Men vaxa då, duh!O_o

Exakt så är det! :love:
Ro hit adressen så kommer jag direkt! Jag har 10 choklad/mint linser kvar, du kan få dem som present :d

(Kände mig förövrigt sjukt älskad när jag blev kallad på i en tråd:love::love::love:)

Wingateshjärtavägen 1 bor jag på! :love:
Åh, komsi komsi! :D

(Såklart du är! Saknade ju dig!)

Alltså, alla gör ju som de vill men jag blev ju lite sur på honom så jag drämde till rejält. Framför allt ska det ju vara frivilligt, inte för att en karl vill det. Och nej, finnar över fittyn känns inte så himla sexigt :crazy:

Nej men precis, det är ju så himla personligt så det är ju inget man säger hur man vill ha det. Alltså jag ansar och jag väljer för det mesta att ansa på det sätt jag vet att min partner föredrar, men då vet jag ju också att han inte bryr sig om man varit lat och inte ansat på ett tag... Skulle han säga så skulle jag bli galen för precis som du säger är det ju inget man ska göra pga någon annan.

Och här kommer du och bara dömer mig, jag kanske kände mig sexig med fitty full av finnar, tills nu. :( :( :(

Silfvertejp? :D

Vad har du för hund egentligen? Är den vit? Har du rustning på dig? Kan jag hoppa upp när du kommer hit så vi kan rida tillsammans in i solnedgången? PS: Jag är oskuld.
Precis, det brukar jag använda! Har som tur nära till Biltema med när det är krisigt och den tar slut.

Han är brun, duger det? Men kanske kan klämma på honom någon form av lucia linne? Blir ju typ vit då? Och en struthuva på det? Klart du ska hoppa upp.
PS. Jag med, måste googla hur man gör!

Precis, det brukar jag använda! Har som tur nära till Biltema med när det är krisigt och den tar slut.

Han är brun, duger det? Men kanske kan klämma på honom någon form av lucia linne? Blir ju typ vit då? Och en struthuva på det? Klart du ska hoppa upp.
PS. Jag med, måste googla hur man gör!

Strut - då blir det ju som en enhörning! :D
PS: Tror du verkligen att det kan finnas något om SEX på internetet?

Äsch då, skriv det första du kommer att tänka på så är du med i leken. Du har en bra början dör, förresten

Testat med aloe vera-gel direkt efter rakning? Det funkade för mig. Nuförtiden är jag iofs för lat för att göra det. Jobbigt nog att raka armhålorna...

@Wingates Ang. Bruna hundar... Jag säger som min chef sa efter att min dalmatiner fått kritik för att hon var för kraftigt tecknad på utställning: Vi har vit färg på firman så det fixar vi till nästa gång

@Barret Förresten, har du bytt nick? Du har ju skrivit ett gäng inlägg, så jag borde känna igen dig, men gör det inte innan den här tråden? Har vi bara lyckats hålla till i olika delar av buke? :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka