Och de två mest aktiva medlemmarna kommer vara Forskaren och SdhenNä, hela tråden är en kampanj för att få Gunnar att skapa ett Fantasiforum. Även trådar om medier, andar, homeopati och Fitline kommer att samlas där.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och de två mest aktiva medlemmarna kommer vara Forskaren och SdhenNä, hela tråden är en kampanj för att få Gunnar att skapa ett Fantasiforum. Även trådar om medier, andar, homeopati och Fitline kommer att samlas där.
Alltså du får ju sätta typ en katt-tratt på den, annars slocknar elden. Men tratten måste vara stor. Prova med en parabol.Med tanke på regnet som vräker ner utanför mitt fönster, undrar jag vad ni anser om draktäcken. Drakarna har ju en inre värmekälla, men tål de ihållande regn och vinterstormar eller bör man täcka dem?
Och de två mest aktiva medlemmarna kommer vara Forskaren och Sdhen
Med tanke på regnet som vräker ner utanför mitt fönster, undrar jag vad ni anser om draktäcken. Drakarna har ju en inre värmekälla, men tål de ihållande regn och vinterstormar eller bör man täcka dem?
LÅT BLI! De där billiga utländska drakarna bär på en massa sjukdomar. Varför tror du att vi inte har några vilt levande drakar kvar längre? Jo, nån idiot importerade en billig kull på 20-talet. Poff, våra inhemska drakar stendog.Jag har pratat med drakuppfödaren i Tyskland. Hen har en kull drakungar som ska födas i augusti och där kan jag få köpa en! 10 ´ kostar den.
LÅT BLI! De där billiga utländska drakarna bär på en massa sjukdomar. Varför tror du att vi inte har några vilt levande drakar kvar längre? Jo, nån idiot importerade en billig kull på 20-talet. Poff, våra inhemska drakar stendog.
LÅT BLI! De där billiga utländska drakarna bär på en massa sjukdomar. Varför tror du att vi inte har några vilt levande drakar kvar längre? Jo, nån idiot importerade en billig kull på 20-talet. Poff, våra inhemska drakar stendog.
@nightcrawler: Kan man använda en drake för att värma upp huset, bioenergi liksom?
Men den rasen av drake är ju så söt.
Vilken ras var Smaug?
Du måste tänka långsiktigt! Att den är söt är inte ett bra argument med tanke på vad du utsätter andra drakar för!
Däremot är Skottland och Norge bra länder att importera från, det är friska drakar utan massa tråkiga parasiter!
Kan man äta obefruktade drakägg, precis som med hönsägg? Man kanske kan tjäna lite pengar på att sälja till posha restauranger?
Du måste tänka långsiktigt! Att den är söt är inte ett bra argument med tanke på vad du utsätter andra drakar för!
Däremot är Skottland och Norge bra länder att importera från, det är friska drakar utan massa tråkiga parasiter!
Nej du ska inte stödja den industrin. Folk som länsar drakbon på ägg och ungar..
Hoppsan, nu var jag nära att knapersteka själva stekpannan också, hade visst inte stängt av plattan. TRÅDJÄVEL!