stjarnhimmel
Trådstartare
Fast skulle en drake vilja bo i en kalkstensgrotta? Inget guld så långt nosen når?
Nä det är klart.. Kanske inte så kul. Jag ska prata med uppfödaren idag vad hem tror blir bäst angående boende.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast skulle en drake vilja bo i en kalkstensgrotta? Inget guld så långt nosen når?
Behöva höra det från en golden retriever?
Svansson är åtminstone väldigt bra på att hålla ordning på sin mat. Vilket verkar vara mer än en kan säga om tant?
Som jag!ÄTER inte en golden retriver all mat den kommer i närheten av, så fort som möjligt?!
Är du säker på att det inte finns? Har du genomsökt gruvorna med drakar?
Och huuuuur kan du tipsa om Falu gruva?! Det är ju värsta turistattraktionen och stackars @stjarnhimmel med drake skulle ju aldrig få vara ifred. Dessutom ökar ju risken för att Draken tänder eld på någons BARN och då kommer stjarnhimmel bli stämd
Som jag!
Att bli stämd är ju inte kul. Men vissa ungjävlar kan Draken få spruta eld på.. Dvs de ungar som är elaka och inte respekterar drakar.
Eller bara en gyllene bläckis?En golden retriver med tentakler?!
ÄTER inte en golden retriver all mat den kommer i närheten av, så fort som möjligt?!
Nej nej, inte ungar. Det heter BARN (så får vi in det perspektivet också)
Nä, hela tråden är en kampanj för att få Gunnar att skapa ett Fantasiforum. Även trådar om medier, andar, homeopati och Fitline kommer att samlas där.Borde inte den här tråden ligga under Andra djur?