stjarnhimmel
Trådstartare
Du har med andra ord större glädje av en snygg, lättklädd brandman än en drake @mandalaki
Men en drake kanske också kan lära sig att släcka eld?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du har med andra ord större glädje av en snygg, lättklädd brandman än en drake @mandalaki
Men en drake kanske också kan lära sig att släcka eld?
Poff, våra inhemska drakar stendog.
Ingen utbildning, men det finns en mycket bra instruktionsfilm i ämnet. How to train your dragon, heter den. Allting är taget ur verkligheten, kan starkt rekommendera den!har funderat på att satsa på uppfödning och draktämjning. någon som vet en bra utbildning man kan gå?
Hoppsan, nu var jag nära att knapersteka själva stekpannan också, hade visst inte stängt av plattan. TRÅDJÄVEL!
I Norge har de inga drakar. Vore ju katastrof om all deras olja brann upp.Jag sitter på jobbet och googlar drakuppfödare i Norge. Går sådär.
Däremot är Skottland och Norge bra länder att importera från, det är friska drakar utan massa tråkiga parasiter!
I Norge har de inga drakar. Vore ju katastrof om all deras olja brann upp.
Du kanske skulle hålla dig till mikron?
A-N-T-I-B-I-O-T-I-K-A-N!Jag sitter på jobbet och googlar drakuppfödare i Norge. Går sådär.
A-N-T-I-B-I-O-T-I-K-A-N!
Glöm inte den.
Alla utländska djur är fullsketna med antbiotika. De var ÖRONDJUR redan som små.
(gissa hur lång tid det tog att skriva antibiotikan med versaler och diviser? Både jag och skifttangenten fick musarm).
Kåvepenin där också alltså? Fan också.Fast många svenska djur var örondjur också som små, speciellt i södra Sverige.
Tro fasiken det, när de tvingas höra på skånska hela dagarna.Fast många svenska djur var örondjur också som små, speciellt i södra Sverige.
Jag såg nån påse på TV-shop som kunde användas just för det. Såg ut som ett sånt där vadderat kuvert som man kan köpa förfrankerat, ungefär. Testa detJa, där är det ju lögn i helvete att knapersteka. Jag försökte med bacon ännu en gång bara häromdan men det blir alltid mjukt, aldrig knaprigt. Hur länge har folk baconet inne när de knapersteker?
Ingen utbildning, men det finns en mycket bra instruktionsfilm i ämnet. How to train your dragon, heter den. Allting är taget ur verkligheten, kan starkt rekommendera den!
Hur gör man med försäkringar på drakar och enhörningar då?
Kan man försäkra enhörningar som hästar tro?