Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
Elva sidjävlar och inte en enda vare sig drakägare eller enhörningsägare har visat sig i tråden förrän nu! Jag är här nu.
Jag börjar med drakarna. Jag hade fyra kamphundar och tre dobermann och fyra papillon tidigare som vakthundar, ändå hade jag inbrott och blev av med hela mitt hem i genomsnitt två gånger i veckan. Till sist tröttnade jag och skaffade mig istället tre drakar och en armé på åttatusen oskulder. Det blev jätteskillnad! Nu har jag bara inbrott och blir av med allt i hemmet i snitt var tredje vecka. Himla skönt, himla effektivt. Drakarna är lättskötta, till skillnad mot oskuldsarmén, de är himla krävande. Jag menar, de är ju lite småbittra efter tvångskastreringarna men det får man ju förstå. Jag har dem förvarade i garaget. Drakarna är lite lättantändliga då, de har jag för det mesta boende i poolhuset, det känns lite säkrare med en kaklad miljö.

Enhörningarna, de har jag fastlåsta i ett element i stallet. De är extremt rymmningsbenägna. Och sen har de vansinnigt korta ryggar, jag har ett helv-te att hitta passande sadlar och mina koppjärn hittar jag inte så jag får måtta med tumme och pekfinger och det räcker inte till, jag vet inte vad jag ska göra.
Det finns uppfödare av enhörningar i sverige. Jag tror han heter Pontus i förnamn. Googla.

Fastlåst i element.. Jag ska anmäla dig. :devil::arghh::rage:

@honung - enhörningspool? Är det nåt i stil med grannsamverkan?
Ja jag tycker ju det, men grannarna som fått sina hus nedbrända av drakarna har andra åsikter. Jag tycker ju att de kan vara lite förstående, klart drakarna attackerar när de förvarar sina getter i köket. Hur skulle drakarna annars nå sin föda, klart de måste bränna ner husen?

Ja, alla brandmän föder man upp som höns ungefär... sen har man en jury som väljer ut de snyggaste :p. Inte snyggaste äggen, utan när dom har kläckts väljer man...:idea:.

De som inte duger äter man upp. Som tuppar. Miljöeffektivt och bra :)
Eftersom de ändå var tänka att bli snygga brandmän kan man dessutom marknadsföra det bortgallrade köttet med att de blivit väl hanterade och tränade ända tills de inte höll måttet.

Är man lite snål kan man istället exportera dem för "förädling" och få en mycket exklusiv korv tillbaks. Då behövs varken miljömässiga eller etiska argument. :idea:

De som inte duger äter man upp. Som tuppar. Miljöeffektivt och bra :)
Eftersom de ändå var tänka att bli snygga brandmän kan man dessutom marknadsföra det bortgallrade köttet med att de blivit väl hanterade och tränade ända tills de inte höll måttet.

Är man lite snål kan man istället exportera dem för "förädling" och få en mycket exklusiv korv tillbaks. Då behövs varken miljömässiga eller etiska argument. :idea:
Brandmanskorv? Usch, nu blir lilla jag lite blyg. Tihi.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Badrumsrenovering
  • Barn som inte sover

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka