Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
@honung: När skördar du granskotten för att få maximalt innehåll av gran-TCH?
Strax innan jul. Sen får drakarna torka dem med sin eld. Det går ganska snabbt, ett par dagars låga. Drakarna brukar vara klippt slut efter det, så då måste de vila. Det är då jag får sådär många inbrott när de inte är på sin vanliga post liksom. Det är lite jobbigt, funderar på att börja avla lite så jag får fram fler.

Nu verkar tråden ha blivit orealistisk , och spårat ur.
Det här förstår inte jag alls. Först startar du en tråd, sen tror du att du äger den och kan bestämma hur den ska utvecklas. DET KAN DU INTE! Ordet är fritt så länge man mutar moderatorn med lite oskulder då och då. Och såna har jag gott om.

Ordet är fritt så länge man tycker som jag vill.
Jävla illuminati-konspirationsteorier!

Håll dig till ämnet: Vad har du för element? Jag har vattenburet, så det är såna där stora tjocka saker som ser ut som en gigantisk platt dragspelsbälg som blivit överkörd av en armé på åttatusen oskulder. Jag funderat på om mina drakar ska få göra dem svarta, men det värsta är att jag känner hela brandkåren och inte en enda är en snygg hunk. Jag vet inte vad jag ska göra? Låta enhörningarna stånga den, och ringa jourhavande vvs-tekniker? Jag vill inte bli fastlåst i elementet bara...

Typ så att man skulle kunna tro att det var en vit älg? Fast så korkade brukar ju inte folk vara...Hur så?
Nej, jag vet, jag har faktiskt aldrig misstagit en enhörning för en vit älg.

De brukar inte bli så stora i fångenskap, faktiskt, därför jag undrade.

Det börjar bli lite trångt vid elementet, jag funderar på att släppa dem fria. Lösdrift i stan, det är väl ok?

Jag skulle ALDRIG tro något sånt om dig @Hedinn ! Aldrig! :love:

Ja.. Det är ju mer NATURLIGT för dom.. Så dom får vara i sitt naturliga element. Dessutom passar det barnperspektivet bättre.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka