Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Detta eviga tjat om bokstavsdiagnoser ...@honung: När skördar du granskotten för att få maximalt innehåll av gran-TCH?
DET ÄR INTE MELLANSLAG FÖRE KOMMANu verkar tråden ha blivit orealistisk , och spårat ur.
Strax innan jul. Sen får drakarna torka dem med sin eld. Det går ganska snabbt, ett par dagars låga. Drakarna brukar vara klippt slut efter det, så då måste de vila. Det är då jag får sådär många inbrott när de inte är på sin vanliga post liksom. Det är lite jobbigt, funderar på att börja avla lite så jag får fram fler.@honung: När skördar du granskotten för att få maximalt innehåll av gran-TCH?
DET ÄR INTE MELLANSLAG FÖRE KOMMA
JAA?GUD VAD ALLA ATTACKERAR JUST MIG!
Det här förstår inte jag alls. Först startar du en tråd, sen tror du att du äger den och kan bestämma hur den ska utvecklas. DET KAN DU INTE! Ordet är fritt så länge man mutar moderatorn med lite oskulder då och då. Och såna har jag gott om.Nu verkar tråden ha blivit orealistisk , och spårat ur.
Jävla illuminati-konspirationsteorier!Ordet är fritt så länge man tycker som jag vill.
Nej, jag vet, jag har faktiskt aldrig misstagit en enhörning för en vit älg.Typ så att man skulle kunna tro att det var en vit älg? Fast så korkade brukar ju inte folk vara...Hur så?
Jag dödade den med min närvaro. Ingen vågar ge sig in här. Förutom folk som inte fattar nåt.Va? Fem minuter sedan ngn skrev i draktråden.,? Vad har hänt?
Det börjar bli lite trångt vid elementet, jag funderar på att släppa dem fria. Lösdrift i stan, det är väl ok?Nej, jag vet, jag har faktiskt aldrig misstagit en enhörning för en vit älg.
De brukar inte bli så stora i fångenskap, faktiskt, därför jag undrade.
Som jag garvar!! Ni har förgyllt min dag. Sitter hemma sjukskriven efter avramling och har tråkigt. Denna dagen blev så mycket bättre efter jag hittat denna tråden. Tack!!!
Jag dödade den med min närvaro. Ingen vågar ge sig in här. Förutom folk som inte fattar nåt.
Jag dödade den med min närvaro. Ingen vågar ge sig in här. Förutom folk som inte fattar nåt.
Det börjar bli lite trångt vid elementet, jag funderar på att släppa dem fria. Lösdrift i stan, det är väl ok?
Jag skulle ALDRIG tro något sånt om dig @Hedinn ! Aldrig!