Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det man ska fatta?
Mina katter gick ut och la sig på trafikerade gatan första dan, de ligger kvar än flera veckor senare. De stormtrivs uppenbarligen!Lösdrift i stan är ju det BÄSTA! Se bara på alla katter, vad de trivs.
Vilken tur, känns bra att veta det!
Låta enhörningarna stånga den, och ringa jourhavande vvs-tekniker? Jag vill inte bli fastlåst i elementet bara...
Jag dödade den med min närvaro. Ingen vågar ge sig in här. Förutom folk som inte fattar nåt.
Vad är det man ska fatta?
Det här fattar inte jag? Har du någon källa på det?
Jaså, det är så du ser den?Min minsting i avelsboxen där jag har 27 avelshingstar:
Men är hornet gult?Min minsting i avelsboxen där jag har 27 avelshingstar:
Min minsting i avelsboxen där jag har 27 avelshingstar:
Det är enligt dig bara folk här som inte fattar något, jag fattar inte vad man ska fatta, och du fattar inte det och vill dessutom ha källa.
Men det är ju solklart!
Fatta fattometerknapparna gott folk det är nog nu omröstningen om brandmännen börjar... Men är det nån som sett några???
Här lite bilder på mina drakar:
Opalöga. Den mittersta är en norsk ryggdrake och den understa är en kanadensisk rappande barbados-standraggare.Vad är den första för ras`?
Ser du inte rökstrimmorna? Den är inte någon jevla nikotinist om du nu tror det! Klart den kan spruta eld!Den första gillar jag. Den är ju behändig storlek. Men kan den spruta eld?
Vilken ras var Smaug?
Tolkisk ras var det!
Ser du inte rökstrimmorna? Den är inte någon jevla nikotinist om du nu tror det! Klart den kan spruta eld!