Åh, men kan det vara någon av mina bittra oskulder ur min armé? Då behöver jag inte åka så långt!You bet. Åk och träffa nån och han låser fast dig vid elementet innan ni ens hunnit ligga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, men kan det vara någon av mina bittra oskulder ur min armé? Då behöver jag inte åka så långt!You bet. Åk och träffa nån och han låser fast dig vid elementet innan ni ens hunnit ligga.
Vaddådå? DISKRIMINERAR du trollen?Nä, ett troll vill jag inte ha.
Jag trodde denna tråd handlade om drakar och enhörningar, om du vill prata om troll får du skapa en egen tråd - sådeså!
Ja eller hur, jag trodde ju det jag med men nu visar det sig att jag har flera stalkers! Jag lämnar tråden, jag orkar inte med sånt här. Så typiskt buke alltså!
Brandmanskorv? Usch, nu blir lilla jag lite blyg. Tihi.
Kan vara @niphredil Hon är både bitter och oknullad. (Tycker det ordet är mer 2014 än oskuld liksom).Åh, men kan det vara någon av mina bittra oskulder ur min armé? Då behöver jag inte åka så långt!
Intressant fetisch, det där med element. Själv går jag igång på ludna ryggar.
Nu tycker jag att du gör den här tråden konstig. Off topic deluxe! Jag anmäler till moderatorn. @ullo HALLÅÅÅÅ!Intressant fetisch, det där med element. Själv går jag igång på ludna ryggar.
Ja, av alla inlägg i den här tråden så föll just det där ur ramenNu tycker jag att du gör den här tråden konstig. Off topic deluxe! Jag anmäler till moderatorn. @ullo HALLÅÅÅÅ!
Ja, jag tänkte på brandmännen också när jag skrev det där. Inte så lyckatInte i kombination hoppas jag, tänk vad äckligt det ska lukta med bränt rygghår
Just det. Är man på ett diskussionsforum kan man inte bara räkna med medhåll.Bara för att folk inte svarar som du vill, @honung.
Har det med saken att göra? Jag har inte exakta måtten. Jag snortar oftast ett par strängar malda granskott innan jag ska sätta mig upp, jag behöver bli så hög som möjligt för att nå upp.@honung Hur stora är dina enhörningar?
Troll duger liksom bara till att trolla, trots att många trollägre envist hävdar att just deras troll kan göra allt som en drake kan och faktiskt inte alls ser ut som ett troll. Ett troll är och förblir ett troll.Vaddådå? DISKRIMINERAR du trollen?
Men UNGEFÄR.Har det med saken att göra? Jag har inte exakta måtten. Jag snortar oftast ett par strängar malda granskott innan jag ska sätta mig upp, jag behöver bli så hög som möjligt för att nå upp.
Jag vet inte varför de svarar alls. Det räcker med att de gillar allt jag gör här inne?Bara för att folk inte svarar som du vill, @honung.
Typ så att man skulle kunna tro att det var en vit älg? Fast så korkade brukar ju inte folk vara...Hur så?Men UNGEFÄR.
Med tanke på regnet som vräker ner utanför mitt fönster, undrar jag vad ni anser om draktäcken. Drakarna har ju en inre värmekälla, men tål de ihållande regn och vinterstormar eller bör man täcka dem?