Jag vill nog fortfarande helst ha en drake. Så kan jag bli som hon i "game of thrones", kommer inte ihåg vad hon heter. Kanske måste flytta till grotta eller Borg. Någon som vet ngn prisvärd Borg eller grotta till salu?
Har du försökt med Anders?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill nog fortfarande helst ha en drake. Så kan jag bli som hon i "game of thrones", kommer inte ihåg vad hon heter. Kanske måste flytta till grotta eller Borg. Någon som vet ngn prisvärd Borg eller grotta till salu?
Jag kan åta mig att tämja era enhörningar åt er, mot en blygsam ersättning...*gnuggar händerna*Tänk på att enhörningar bara låter sig tämjas av oskulder. Lite tyst om det i marknadsföringen tyvärr!
Ja, avelsbasen är ju tyvärr inte så stor så det är svårt att hitta en bra uppfödare som har sunda individer. Det är mycket problem med partiell skallighet och artros i vingleden
Dock har jag hört att det görs mycket försök att korsa in EMUerr att föra avelsarbetet framåt och det ska tydligen bli rätt trevliga individer.
Tror att min migränattack triggades av någon som skrev att hon provade sin point häromdan.Så skulle jag väl aldrig säga?
Jag kan åta mig att tämja era enhörningar åt er, mot en blygsam ersättning...*gnuggar händerna*
: Kan man använda en drake för att värma upp huset, bioenergi liksom?
Nä en EMU korsning vill jag inte ha! Dronten har ju jättekorta ben och det matchar min tax perfekt i inredningssyfte, EMUn har ju långa ben och hur skulle det se ut? kortbent matte, kortbent tax och långbent dront?!?!
Skämt åsido, du kanske kan försöka att köpa loss de gruvorna som LKAB är klar med? Det behöver säkert viss omsorg, men jag tror att du kan få dem billigt @stjarnhimmel
Fördelen är ju dessutom att LKAB troligtvis inte hittar allt guld i bergen, så där kommer din drake till nytta. Tar du däremot över en färdiginredd grotta kommer du få betala mer och troligtvis är även allt guld borta.
Tänk er en enhörning i rollkür. Den skulle spetsa allt som kom i dess väg!
Jag kan se Aftonbladet: ENHÖRNING BLEV DÖDSFÄLLA.
Killaloe: det har jag missat tur att du sa det så inte jag gick och skaffa en. vet du om man kan få dispens?
Förlåt förlåt @Killaloe men hittar någon guld i LKAB:s gamla gruvor blir jag förvånad. De håller på med järnmalm...
Boliden däremot, det är en annan (guld)femma!
/geologen
Men enhörningar är okej att diskutera?Förlåt förlåt @Killaloe men hittar någon guld i LKAB:s gamla gruvor blir jag förvånad. De håller på med järnmalm...
/geologen
Ja, det var ju liksom det som var förutsättningen för min affärsidé!Så du är oskuld? Ursäkta privat fråga men det verkar vara en förutsättning.
Sover moderatorn? Den här tråden borde väl ligga under "andra djur".
Förlåt förlåt @Killaloe men hittar någon guld i LKAB:s gamla gruvor blir jag förvånad. De håller på med järnmalm...
/geologen