Men den behöver väl aska att resa sig ur?
låter jobbigt att ha aska hemma.
Du har ingen öppen spis hemma?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du har ingen öppen spis hemma?
Det beror ju på, har du öppen spis/vedspis/eldstad är det ju bara att låta det vara kvar lite aska där. Eller om du har trädgård och har möjlighet att elda ris/grilla/hålla dig med ett oljefat för eldning så ger det sig.
Alltså, en Fenix ska ju helst bo i sekelskiftslägenheter med högt i tak och eldstäder, alternativt i hus. De är definitivt inga stundetlyedjur, där passar nog en dront eller möjligtvis en skvader bättre.
Men kanske också jättestark, hur är det med betsling på Pegasus? Kan ett pelham vara ett bra val?
Det beror ju på, har du öppen spis/vedspis/eldstad är det ju bara att låta det vara kvar lite aska där. Eller om du har trädgård och har möjlighet att elda ris/grilla/hålla dig med ett oljefat för eldning så ger det sig.
Alltså, en Fenix ska ju helst bo i sekelskiftslägenheter med högt i tak och eldstäder, alternativt i hus. De är definitivt inga stundetlyedjur, där passar nog en dront eller möjligtvis en skvader bättre.
Korsning zebra/enhörning kanske kan acceptera en frekvent liggare? De är ju lite vilda och så.Jag är också lite fundersam på det där med att bara oskulder kan tämja en enhörning. Ska jag göra mig själv oskuld igen då? Låter ju hemskt tråkigt.. dessutom gillar jag ju att ligga.... Eller det måste ju bara vara en myt.. En rest av ett patriarkalt samhälle.
En dront ska jag ha! påminner dom lite om höns tro?
Nej har ingen spis eller liknande. Jag bor i vanlig lägenhet. Men jag kanske kan köpa en grill till uteplatsen och få lite aska där. Men.. jag måste vara taskig mot Fenix och säga att jag är mer förtjust i drake och enhörning. orättvist jag vet..
Ja, det är nog ingen större skillnad! Men vill du ha en fågel för äggens skull, skulle jag inte rekommendera en dront. De är inte särskilt produktiva och är rätt svåra att stjäla ägg från
Enligt de senaste forskningsrapporterna reagerar de mycket aggressivt på vissa feromoner vi utsöndrar efter att ha haft sex (hetero eller inte spelar ingen roll). Därför de är så vanliga i omplaceringsannonser och "billig till rätt hem". Men tydligen ska sk neo-virgins fungera, då har väl sex-feromonlukten lagt sig när det gått så pass lång tid.Jag är också lite fundersam på det där med att bara oskulder kan tämja en enhörning. Ska jag göra mig själv oskuld igen då? Låter ju hemskt tråkigt.. dessutom gillar jag ju att ligga.... Eller det måste ju bara vara en myt.. En rest av ett patriarkalt samhälle.
Nej jag behöver inte äggen. Tänkte mest på levnadsvillkoren liksom, synd att det finns så få bra uppfödare bara
jag vill skaffa drake. tänkte skaffa en lite längre fram när allt börjar ordna upp sig med bostad och så. skrota bilen och ta draken till affären vore ju inte bara miljövänligt utan man lär ju slippa alla köer och sånt. ser framför mej hur jag och draken flyger till ullared. inga bensinpengar heller. spar pengar. sen att draken samlar in guld åt mej ser jag som en bonus.
har funderat på att satsa på uppfödning och draktämjning. någon som vet en bra utbildning man kan gå?
dessutom vill jag ha tag på husalver. var hittar man dom?
Så skulle jag väl aldrig säga?
Nej, du pratar ju spanska numera!Så skulle jag väl aldrig säga?