Aha, så det var du som var med Polen i Eurovision i lördags?
Tyvärr, min tuttar är mycket mindre. Men visst ser damen lite kåt och villig ut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha, så det var du som var med Polen i Eurovision i lördags?
Äh.. släng ut ungarna och skaffa drake istället.
Ja. Och jag har alltid tänkt mig att det gör du ocksåTyvärr, min tuttar är mycket mindre. Men visst ser damen lite kåt och villig ut?
Fråga på Buke om det är okej att vara otrogen i det läget. Det blir en kort, lugn och nyanserad trådKlart jag är kåt och villig, vad tror du om mig egentligen?! Tror du man får till det när man är särbo om man inte är redo att våldta honom när man väl ses?!
Fråga på Buke om det är okej att vara otrogen i det läget. Det blir en kort, lugn och nyanserad tråd
nu har jag inte läst hela tråden, men - hur ser ni på hondrakar? Har hört att de måste få minst en kull annars kan de bli deprimerade - stämmer det? Är det kanske bättre med en kastrerad handrake om man har dåligt m plats å inte tid att föda upp drakbebbar?? Är drakar ensamdjur eller vill de ha sällskap, är det isf bättre m två honor el två hanar?
Pröva och återkom med rapport!*viskar* Döda mig inte nu men kan ett enhörningshorn användas som dildo?
Man får nog slipa till det lite först, annars tänker jag mig att det kan bli lite smärtsamt..?*viskar* Döda mig inte nu men kan ett enhörningshorn användas som dildo?
Jag har lärt mig att de är ensamdjur. Kan bli konkurrens och det är jobbigt när de ska tävla länvilken som kan spruta mest eld.
Man får nog slipa till det lite först, annars tänker jag mig att det kan bli lite smärtsamt..?
OCH saklig - glöm inte det!Fråga på Buke om det är okej att vara otrogen i det läget. Det blir en kort, lugn och nyanserad tråd
Det är där jag tror majskolven kommer in. Man trär på den, helt enkelt.Man får nog slipa till det lite först, annars tänker jag mig att det kan bli lite smärtsamt..?
Är det då inte enklare att bara använda majskolven?Det är där jag tror majskolven kommer in. Man trär på den, helt enkelt.
Glöm inte kondomenGrund penetrering?
Det är där jag tror majskolven kommer in. Man trär på den, helt enkelt.
Är det då inte enklare att bara använda majskolven?
Blir inte det smuligt med majskorn i .... ja ni vetÄr det då inte enklare att bara använda majskolven?