Hedinn
Moderator
Jo, men... Eh... Bra fråga. 20 sidor utan nytta?Du är så SMART
Men om man inte behöver enhörningen - vad dillar vi då om i den här tråden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo, men... Eh... Bra fråga. 20 sidor utan nytta?Du är så SMART
Men om man inte behöver enhörningen - vad dillar vi då om i den här tråden?
I fitty. Är man tillräckligt varm blir det popcornBlir inte det smuligt med majskorn i .... ja ni vet
Men KONDOM! Annars riskerar man ju att få en popcornunge.Blir inte det smuligt med majskorn i .... ja ni vet
*viskar* Döda mig inte nu men kan ett enhörningshorn användas som dildo?
Ja, det vore ju den första buketråden någonsin utan nytta.Jo, men... Eh... Bra fråga. 20 sidor utan nytta?
Ja men det förslaget ignorerades juhMen KONDOM! Annars riskerar man ju att få en popcornunge.
Jo, men... Eh... Bra fråga. 20 sidor utan nytta?
Nej, vi har ju trots alltid kommit fram till att det går lika bra med majs.VA?! Skulle min tråd vara utan nytta?
Jag får lite associationer till Werner och Werner. Julskinkan har rymt, men det går lika bra med selleri.
Vi behöver ingen enhörning, det går lika bra med majs.
Jisses, är det sex på gång? Med versaler!GLÖM INTE KONDOMEN!!!!!
Nej nej, det är nu buke-officiellt att enhörningar gör ingen nytta.VA?! Skulle min tråd vara utan nytta?
Åh, jo! Du anar inte vilka magiska krafter majsen besitter...Majsen är inte vacker och mystisk.
Tja... hornet anses ha kraft att hela, rena och väcka liv i det döda enligt en bok om mytologi jag har. Det får tolkas som man vill..
Jisses, är det sex på gång? Med versaler!
Ta en majs och GLÖM INTE KONDOMEN!I wish... men karlsloken är ju i Gällivare.
Jag får lite associationer till Werner och Werner. Julskinkan har rymt, men det går lika bra med selleri.
Vi behöver ingen enhörning, det går lika bra med majs.
Ta en majs och GLÖM INTE KONDOMEN!
I wish... men karlsloken är ju i Gällivare.