Hedinn
Moderator
Äh vadå? Blir väl typ som isglass, men med mindre risk för urinvägsinfektion.Men majsen är ju frusen och jag vill inte ha förfrysning i fittan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äh vadå? Blir väl typ som isglass, men med mindre risk för urinvägsinfektion.Men majsen är ju frusen och jag vill inte ha förfrysning i fittan
Äh vadå? Blir väl typ som isglass, men med mindre risk för urinvägsinfektion.
Du låter kräsen...Inte övertygad...
Du kan aldrig köpa en enhörning för pengar. Det är helt enkelt omöjligt. Snarare så att enhörningen väljer sin människa om den öht vill ha nån. Drakar däremot men de har tyvärr blivit rätt svåra att få tag på. Själv föredrar jag de med tysk stamKära Buke,
Jag vill ha ett husdjur och har kommit fram till antingen enhörning eller drake. Har ngn här erfarenhet av dessa?
Fördelen med drake är att den är rolig och spruta eld är ju ett partytrick. Men den kanske är brandfarlig? Kanske sätter eld på lägenheten?
Enhörning är ju vacker och snäll men kanske skygg? Inte så roligt om den mest hänger bakom tvättmaskinen eller i garderoben.
Har nu fått kontakt med en uppfödare i Tyskland av drakar som är av en ras som blir ca halvmetern höga. Hur stor är enhörningen? Är den typ c-ponny?
Trycker mig in i tråden - väljer att gå till sista sidan med en gång. Och det första jag läser är detta citatetMen majsen är ju frusen och jag vill inte ha förfrysning i fittan
Menar du att det var nåt konstigt med det citatet?Trycker mig in i tråden - väljer att gå till sista sidan med en gång. Och det första jag läser är detta citatet
Vad tusan diskuterar ni här egentligen?? Vågar man läsa vidare?
Trycker mig in i tråden - väljer att gå till sista sidan med en gång. Och det första jag läser är detta citatet
Det börjar bli väldigt OT nuTrycker mig in i tråden - väljer att gå till sista sidan med en gång. Och det första jag läser är detta citatet
Om du sätter athena_arabians på ignore innan du läser hela tråden kommer du att upptäcka att den är seriös på en mycket hög nivå.Trycker mig in i tråden - väljer att gå till sista sidan med en gång. Och det första jag läser är detta citatet
Om du sätter athena_arabians på ignore innan du läser hela tråden kommer du att upptäcka att den är seriös på en mycket hög nivå.
@bläckis: Puss på dig också
Trycker mig in i tråden - väljer att gå till sista sidan med en gång. Och det första jag läser är detta citatet
Tråden är mkt seriös. Jag funderar kring om jag ska skaffa enhörning eller drake. Jag har än så länge kommit fram till att drake passar mig bäst. Troligtvis en liten från Norge.
@living_dead: Men är det inte lite taskigt att utsätta den för så mycket religion? Vi har ju faktiskt religionsfrihet i Sverige.
Bra frågeställning!!
Jag vill ha en enhörning av arabtyp, det är min favorit.