Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är inte Furby den där läggningen där man tänder på folk som är utklädda till djur?

furry var det!

furries-demotivational-poster-1256446593_4538815_lrg.jpg

Tuttig kan du va själv.
:p

Erkänn nu att du är en Furrie @niphredil - kom UT ur stallet, seså du vågar vara dig själv här på buke... :angel:

Kära Buke,
Jag vill ha ett husdjur och har kommit fram till antingen enhörning eller drake. Har ngn här erfarenhet av dessa?
Fördelen med drake är att den är rolig och spruta eld är ju ett partytrick. Men den kanske är brandfarlig? Kanske sätter eld på lägenheten?
Enhörning är ju vacker och snäll men kanske skygg? Inte så roligt om den mest hänger bakom tvättmaskinen eller i garderoben.
Har nu fått kontakt med en uppfödare i Tyskland av drakar som är av en ras som blir ca halvmetern höga. Hur stor är enhörningen? Är den typ c-ponny?

Drake hade jag valt alla dagar i veckan. Tänk att kunna få varmt te fast det är strömavbrott? Den kan flyga vilket är ett megaplus när man ska skicka den med ärenden. Enhörningar kan inte mycket annat än att se söta ut.

Drake hade jag valt alla dagar i veckan. Tänk att kunna få varmt te fast det är strömavbrott? Den kan flyga vilket är ett megaplus när man ska skicka den med ärenden. Enhörningar kan inte mycket annat än att se söta ut.
Du kan dricka enhörningsblodet och hålla dig vid liv länge länge!

:eek: gud så äckligt!! Och leva för evigt.. nja, jag håller fast vid drake.
Tror mest det är om man är skadad eller så, Voldemort höll sig ju vid liv så. Har ju sina baksidor, att till exempel leva i nåns bakhuvud är väl sådär.

Ville bara informera TS så hon har alla fakta när hon bestämmer sig!

Tror mest det är om man är skadad eller så, Voldemort höll sig ju vid liv så. Har ju sina baksidor, att till exempel leva i nåns bakhuvud är väl sådär.

Ville bara informera TS så hon har alla fakta när hon bestämmer sig!
Kenny Starfighter hade nog gillat det, då skulle han se all frisyr.

Men för fan, är det ingen som har BARNperspektiv här?!

Det är helt olämpligt att skaffa enhörning och drake om man har BARN.
Eld och BARN, ingen bra kombo. Horn och BARN, ingen bra kombo.
Hur tänker ni?! :rage:

Oj, vilken frippa.

För nån vecka sedan hade jag typ samma, dock inte lika svalligt och fint.
Hockeyfrilla! ;) Gammal serie som gick när jag var liten, med Johan Rheborg. Kom ut en film för några år sen, där han kläcker kommentaren "det är synd att man inte har nacken i ansiktet så man kan se all frisyr". ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka