Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan vara @niphredil Hon är både bitter och oknullad. (Tycker det ordet är mer 2014 än oskuld liksom).
Oh dear....Vad skulle @Hyacinth säga?
Förkorta det BOO, så blir det lite BARNvänligare
Funderar på att helt enkelt byta nick till BitterOchOknullad.
Jag hade en furby som hette Boo när jag var liten.Förkorta det BOO, så blir det lite BARNvänligare
Eller BaraOknulladOchBitter - BOOB?Förkorta det BOO, så blir det lite BARNvänligare
@niphredil då kan du ju kalla dig @Furby så är det bara vissa som förstår innebördenJag hade en furby som hette Boo när jag var liten.
BOOB låter så "tuttigt"...Eller BaraOknulladOchBitter - BOOB?
Är inte Furby den där läggningen där man tänder på folk som är utklädda till djur?@niphredil då kan du ju kalla dig @Furby så är det bara vissa som förstår innebörden
Tuttig kan du va själv.BOOB låter så "tuttigt"...
Särbon låter hälsa att han redan har en drake så han tar en enhörning. Jag vet inte vad han menar med det...
Nä han menar väl att han själv är en drake..
*pust* Ja, så måste det vara! *lättad* Jag som först trodde han menade mig, så dumt!
Varför vill du sparka på dig själv? Nu tycker jag du ska ställa dig framför spegeln och säga tio gånger; Jag är vacker, jag är intelligent, jag är bra!"
"... jag är ingen drake"? Nä, men väl kärnhäxa!
Kär häxa?
Det också!
Han kanske tror att snabeldraken är en riktig drake?Särbon låter hälsa att han redan har en drake så han tar en enhörning. Jag vet inte vad han menar med det...