Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag var tvungen att fraga min tva kompisar som staller ut Parsons Russels och en som Staller ut Mallar och de har inte slutat prata an om varfor man inte anvander Purena. Kan det vara breed specific?
Hundiagården har mycket bra jag köper Emmzo viltkött (eller lamm) från dom plus köttben/revben och kycklingfötter. Mycket mumsigt till doggsen där.Ena hunden får någon form av Klass (antingen fullfoder eller deras vom och köttkross med tillskott av vitaminer och mineraler). Den andra har tidigare fått Purenatural nötkött och tillskott men ska börja köpa från Hundiagården istället.
Har ni provat med färskfoder? Jag tänker att han kanske har ont när han tuggar?Min hund (Beauceron) har ätit RC hela livet och mått kalasbra. Men nu är han 13 (i oktober) och vill inte ha. Det enda han äter är Doggys blötfoder Sensitive i små kartonger. Men vad gör man?!? Han måste ju äta. Tidigare har han varit världens matvrak och lätt kunnat sluka tredubbel portion av RC - nä, femdubbel, utan att blinka.
Jag har provat det tidigare, han gillade den med lax i. Men även annat mjukfoder dissar han just nu. Han har ju inte jättelångt kvar så jag försöker mest få i honom mat, och hålla honom nöjd. Men tack för tipset, jag ska testa Mush igen!Har ni provat med färskfoder? Jag tänker att han kanske har ont när han tuggar?
Mush har väl en del ben i, tänker om det är jobbigt att tugga. VoH är mjukare i konsistensen,de har med sorter med lax om han föredrar det.Jag har provat det tidigare, han gillade den med lax i. Men även annat mjukfoder dissar han just nu. Han har ju inte jättelångt kvar så jag försöker mest få i honom mat, och hålla honom nöjd. Men tack för tipset, jag ska testa Mush igen!
Tack!!!!!Mush har väl en del ben i, tänker om det är jobbigt att tugga. VoH är mjukare i konsistensen,de har med sorter med lax om han föredrar det.
Min hund (Beauceron) har ätit RC hela livet och mått kalasbra. Men nu är han 13 (i oktober) och vill inte ha. Det enda han äter är Doggys blötfoder Sensitive i små kartonger. Men vad gör man?!? Han måste ju äta. Tidigare har han varit världens matvrak och lätt kunnat sluka tredubbel portion av RC - nä, femdubbel, utan att blinka.