Vilket djur?

gul_zebra

Trådstartare
Undrar bara om det finns något djur som kan bo i en bur på 57*36*43 cm (LDH), där mellanrummet på gallret är 1 cm samt 2 cm på ett ställe? Vet att den går att bygga ut till råttor men tänkte om det finns andra djur den kan passa också då jag inte direkt vill medverka till att något/några djur får sitta i olämplig bur (ska ut på annons).
 
Senast ändrad:
Sv: Vilket djur?

hamstrar kanske?
Ev, dvärghamstrar eller möss (eller de klämmer väl sig lätt ut genom 2 cm?)
 
Sv: Vilket djur?

FÖRLÅT gul_zebra och alla andra men jag måste bara få fråga dundret: Varför heter du dundret? Jaa, det finns pm men jag får ju inget svar :D
 
Sv: Vilket djur?

möss tar sig lätt ut ur en bur med galleravstånd på två cm vet dock int om dvärghamster
 
Sv: Vilket djur?

Nej de kan väl lätt ta sig igenom. Sen är hamstrar så pass aktiva djur som ska ha stort, jag skulle aldrig sälja en bur som hamsterbur såvida den inte är MINST 100*50 cm, och då är det absolut minimum...

Mössen däremot, kanske kan det gå om man fixar till håligheten... Fler djur det kan passa? :bump:
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 030
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 471
Senast: Mia_R
·
Hemmet Hej, Undrar om någon här har koll om man kan ställa en fristående mikrovågsugn i överskåp? Jag har ingen mikro i mitt kök idag och har...
Svar
16
· Visningar
2 047
Senast: cewe
·
Övr. Hund Hej, Ytterliggare ännu en vilken ras tråd men tänkte kika med experterna ;) Jag har gått ganske länge nu i hundtankar och funderar på...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 726
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp