På skinkan? Skulle tölta fint när du springer.
Bra ide!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På skinkan? Skulle tölta fint när du springer.
Men gulletanten! ”När jag fyller 100 ska jag ha ett stort hjärta på ryggen”Det är aldrig för sent!
https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=160&artikel=6582762
Rune var ju rena barnrumpan när han skaffade sin...
https://www.metro.se/artikel/därför-har-rune-89-skaffat-sin-första-tatuering-xr
Jag har tagit bort typ 15 födelsemärken varav minst 10 av dem har varit av estetiska skäl, för att slippa "plotter" på huden så att jag skulle plottra på någonting nytt känns väldigt långt bort
Fladdermöss är roliga och fina djur!Jag ville ha en fladdermus och/eller en cylinderhatt på skuldran i många år. Det symboliserade mkt av min ungdomstid. Men min nålskräck har satt stopp för tatueringar i alla år, och nu är jag så gammal så det kan lika gärna vara... Att jag lyckades pierca mig i läppen var en bedrift jag fortfarande är stolt att jag inte svimmade mig igenom. Så den sitter kvar, min höga ålder till trots
Jag har bläckfiskar, det är roliga och fina djur. Tre stycken faktiskt.Fladdermöss är roliga och fina djur!
Men sluta, har du bläckfiskmotiv? Går det att få se bild?Jag har bläckfiskar, det är roliga och fina djur. Tre stycken faktiskt.
Är glad att jag inte gjorde de tatueringarna jag ville göra när jag var 15. Många kompisar gjorde, men jag var snusförnuftig och skulle prompt vänta tills jag var 18. Glad för det idag.
Jag är första o'et i ocool.
Se upp så att ni inte blir ovänner om djuret och systerskapet spricker!När jag var tonåring tänkte jag tatuera in Meat is murder på skulderbladet efter The Smithslåten. Om jag ångrade mig senare i livet skulle jag få skylla mig själv eftersom
bara en idiot skulle kunna ångra en sådan tatuering var mitt resonemang. Är idag mycket glad åt att min rädsla för smärta hindrade mig från detta. Äter idag kött igen men även om jag inte gjort det hade jag inte uppskattat den tatueringen idag...
Däremot tror jag att jag fortfarande hade gillat min andra tonårsidé, att tatuera in ett blandband med en tejpbit på där det skulle stå Broder Daniel Forever eller eventuellt bara Shoreline. Den känns tyvärr för tonårig för att tatuera idag men hade jag gjort den då jaden jag varit stolt över den idag med.
Just nu skulle jag helst tatuera in en systertatuering med mina två systrar, vi skulle i såfall ha tre djur på en liten rad som skulle symbolisera oss. Vi har dock inte kommit på vilka djur som vore bäst och hur de ska se ut men jag gillsr tanken på något som visar på vårt systerskap!