Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och en pinkod i nacken. Är SÅ glad att jag inte körde på det.
Åh det ville jag med, efter att ha sett Dark Angel.
När jag var typ 10 så var det himla poppis med taggtråd runt armen så det ville jag ju med ha så klart. Sen när jag var typ 15 så var det poppis med stjärnor lite överallt, det ville jag ha med.
Men jag insåg både då och nu att jag troligen skulle tröttna på motiven (oavsett vilket) samt så otroligt rädd för smärta så jag håller mig utan tatueringar.
Om jag mot förmodan skulle ändra mig så hade jag nog tatuerat in något färgglatt och litet, typ en turkos orkidé eller rosa liljor. Någonstans där de enkelt kan döljas, så inte i ansiktet
Varför pinkod?Stjärnor och pinkod har jag också velat ha Nu har jag ju massa andra och är så glad att jag inte gjorde nån av dessa!
Stjärnor och pinkod har jag också velat ha Nu har jag ju massa andra och är så glad att jag inte gjorde nån av dessa!
Menar EANkod.
Visa bifogad fil 27473
Varför EAN-kod då? Har sett några som haft sådana, men inte riktigt förstått vad de syftar på.Jag menade också EAN-kod såklart! Har nog gått hela livet och faktiskt sagt pinkod dock..
Varför EAN-kod då? Har sett några som haft sådana, men inte riktigt förstått vad de syftar på.
Häxmästaren av Margit Sandemo@voltis Vilken bokserie är det?
Lilla My är så himla festlig verkligen! Och en väldigt bra personlighet att tatuera så jag röstar för en tatuering när du vinner på lottoHakar på @Killaloe men väljer Lilla My istället. Själsfrände....
Jag är dock alldeles för snål för att lägga pengar på en tatuering + att det inte är riktigt jag.
Jag tror jag ville ha för att det var inne då, plus att jag tyckte det var snyggt ville ha min på handleden.
Ingen aning om vilka siffror jag hade valt..
Skulle även kunna tänka mig fler motiv från muminvärlden, gärna typ en sleeve med dronten Edward, kometen, trollkarlens hatt, primadonnans häst, några hattifnattar, Mårran och andra lite mer "bikaraktärer" i originalstil
Jag ville ha mitt personnummer. Lite lagomt unikt sådär.
Googlade lite på mumin-sleeves och alltså det kan vara bland det finaste jag sett!Jag har länge velat tatuera in ett Mumintroll på vaden - just den här bilden dessutom.
Jag gör det inte för jag tänker att jag kommer ångra mig men har funderat på samma motiv och plats i sisådär 18 år så att eh ja, det känns ju ändå som ett relativt genomtänkt beslut.
Skulle även kunna tänka mig fler motiv från muminvärlden, gärna typ en sleeve med dronten Edward, kometen, trollkarlens hatt, primadonnans häst, några hattifnattar, Mårran och andra lite mer "bikaraktärer" i originalstil
Har även tankar på ett minnesarmband så att säga där det ska vara som berlocker med symboler för förlorade djur samt att jag skulle vilja ha ett av Svanssons tassavtryck över hjärtat.
Inget av det lär hända, men en kan ju drömma.
Googlade lite på mumin-sleeves och alltså det kan vara bland det finaste jag sett!
Så många helt fantastiska sleeves!
Haha jag såg precis ditt inlägg @Dentaku Var ju en i färg som var helt ljuvlig också också!