Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det är ju så himla olika!62 eller 68, mina barn har i kunnat ha 56 mer är första två veckorna
Haha, mina hade storlek 50 i två månader . Det är verkligen olika, jag hade ju hört det där med att de växer ur 50 på en gång så hade typ inte köpt nåt i den storleken .62 eller 68, mina barn har i kunnat ha 56 mer är första två veckorna
Och mitt barn kunde ha 56 på body till i alla fall 7 månader! Men jag håller med om "hellre för stort".62 eller 68, mina barn har i kunnat ha 56 mer är första två veckorna
Haha, mina hade storlek 50 i två månader . Det är verkligen olika, jag hade ju hört det där med att de växer ur 50 på en gång så hade typ inte köpt nåt i den storleken .
Med det sagt tycker jag också det är bättre att köpa en större storlek som present, man vet aldrig hur snabbt de växer i början men växa ska de ju oavsett hur lång tid det tar!
Hehe, ja, i början bytte jag till en ny storlek bara för att jag tröttnat på alla kläder i den förra, de bytte ju aldrig storlek!Och Signe har en body i storlek 50 på sin tremånadersbild Kunde ha 50 lääänge!
@pepp håller med om 62 eller 68
Haha exakt samma här! Dottern hade strl 56 i sju år typ, var så sjukt less på kläderna där på slutet .Hehe, ja, i början bytte jag till en ny storlek bara för att jag tröttnat på alla kläder i den förra, de bytte ju aldrig storlek!
Min med, samt 44, 56 hade hon ännu längre men hoppade nästan över stl 62 (som vi hade mest i!).Haha, mina hade storlek 50 i två månader . Det är verkligen olika, jag hade ju hört det där med att de växer ur 50 på en gång så hade typ inte köpt nåt i den storleken .
Med det sagt tycker jag också det är bättre att köpa en större storlek som present, man vet aldrig hur snabbt de växer i början men växa ska de ju oavsett hur lång tid det tar!