Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
ja, vad tycker ni man ska ha för färg på luvan till detta schabrak.
Det är alltså grå passpoal och grön/röd/vit fläta. inte så superbra bild men..
säg INTE vit för det går bara inte!
Jag letar också efter en luva till mitt blåa Equipe schabrak och såg på hemsidan att det finns Equipe luvor men det står inte att hon säljer dem, fast å andra sidan inte schabraken heller.
Det hade ju vart snyggast att matcha med en sådan!
Det finns inga färdiga. De luvorna som finns till Equipe schabraken är bara till de spnsrade, men hon försöker ta fram luvor som vi "vanligt! folk kan köpa Har ett blått med grå kant som jag oxå vill ha luva till
Tycker att du antgoingen ska satsa på en neutral luva, typ brun. Utan några papoaler, en färgad. Eller en grå. Båda förslagen har varit upp innan
Kläder & Bli fin
Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Hundavel & Ras
OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
Hästnyheter Å andra sidan måste de ju kolla starthistoriken om man ska kunna stoppa den här typen av stolpskott, eftersom de inte verkar ha eget förnuft
Hundavel & Ras Synd, men det händer ju!
Den andra uppfödaren ni har kontakt med då? Det lät ju fint med samma möderne och allt. :) Kanske sambon din...
Hästhantering Jag funderar lite på hur hans foder och ättider ser.
Misstänker att det inte är tal om fri tillgång. Eftersom att han nu dels är ung och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.