Vilken låt kan vi tänkas tänka på?

astronaut

Trådstartare
Den är instrumental, stegvis och i många krigsfilmer. Börjar tydligen med trummor om vi minns rätt.

Någon som har förslag på låtar vi kanske eventuellt skulle kunna tänkas på?

Min första tanke var Also sprach Zarathustra, men jag vet inte om den brukar vara med i så många krigsfilmer direkt?

Senast ändrad:
Den är instrumental, stegvis och i många krigsfilmer. Börjar tydligen med trummor om vi minns rätt.

Någon som har förslag på låtar vi kanske eventuellt skulle kunna tänkas på?

De flesta produktioner gör ju sin egen musik, så jag har lite svårt att tro att samma är med i många filmer – om det inte är ett klassiskt verk?

Liknande trådar

Tjatter Hur börjar tankarna gå när ni läser någon rubrik eller annan text? Jag har märkt att jag oftast börjar fundera över (oftast negativa)...
Svar
7
· Visningar
491
Senast: Pilot
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 154
Senast: Gunnar
·
Hemmet Jag funderade först att posta i köpa-hus-tråden men tänker att det kanske är många som inte läser där. Vi är ev. intresserade av ett hus...
2
Svar
24
· Visningar
853
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 070
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve