Vilken låt kan vi tänkas tänka på?

astronaut

Trådstartare
Den är instrumental, stegvis och i många krigsfilmer. Börjar tydligen med trummor om vi minns rätt.

Någon som har förslag på låtar vi kanske eventuellt skulle kunna tänkas på?

Min första tanke var Also sprach Zarathustra, men jag vet inte om den brukar vara med i så många krigsfilmer direkt?

Senast ändrad:
Den är instrumental, stegvis och i många krigsfilmer. Börjar tydligen med trummor om vi minns rätt.

Någon som har förslag på låtar vi kanske eventuellt skulle kunna tänkas på?

De flesta produktioner gör ju sin egen musik, så jag har lite svårt att tro att samma är med i många filmer – om det inte är ett klassiskt verk?

Liknande trådar

Tävling Jag letar efter bra musik att tävla till, i detta fallet är det islandshästgrenen Gæðingalist men jag tänker att tråden kan fungera även...
Svar
7
· Visningar
299
Senast: Gabby_Ossi
·
R
Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 401
Tjatter Hur börjar tankarna gå när ni läser någon rubrik eller annan text? Jag har märkt att jag oftast börjar fundera över (oftast negativa)...
Svar
7
· Visningar
513
Senast: Pilot
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 620
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Mellanpudel
  • Uppdateringstråd 31