@niphredil Jag tycker ändå det låter ganska najs. Då har du ju sluppit ifrån ett krympt sexbegrepp redan från början.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag trodde att jag var den enda i hela världen som inte minns "första gången", oavsett vad som räknas som första gången.@Andromedae Ja, jag tror det är det vanligaste faktiskt. Därav ufo-känslan.
Jag räknar penetrerande samlag. Om jag inte gjorde det skulle jag få räkna pappskallen som pressade mig till ett par avsugningar som min förste. Jag var 14 ...Jag känner mig lite som ett UFO men jag kan inte ens säga när jag hade sex första gången. Det hela skedde så gradvis och successivt att det liksom inte går att peka på 'en gång' som var första utan snarare några månader.
antar att de flesta menar typ penetrerande samlag som första gången de hade sex? det kan jag verkligen inte heller minnas.
För min del var det första gången jag gjorde något mer än hångla med kläderna på men ja, det var penetrerande sex.@mandalaki Ja, jag gissade att det var ju penetrerande samlag som åsyftas. Jag vet inte när det var första gången heller för mig.
Däremot - minns jag faktiskt första gången jag hade bra, fint sex som inte gjorde ont och som jag genuint ville ha. Tror det får räknas som min första gång faktiskt . Innan dess var jag bara ung och rädd och klarade inte att säga nej. Även om killen borde ha slutat tjata och pressa mig till saker jag inte ville.
Uhm. Jo, jag minns nog det mesta (utom hans namn). Våningssängen på festen, typ 60 personer närvarande (inte alla sexandes dock då), det stånkades på lite här och där helt öppet mitt på festen och dansande sjungande människor., och vi avslutade med oralsex. Vilket kanske var lite väl tydligt då flickor ibland lätt blöder vid penetration. Japp. Det var pinsamt. Men det var trots det generande röda clownansiktet han hade, jefla bra första-gången-på-riktigt-sex.
Fast nej, det var ingen 60-personers-orgie alls, det var bara så att många sexades lite här och var mitt på festen. Absolut ingen orgie alls. Vi pratar sent 70-tal.En orgie på 60 personer hade varit en första gång att minnas! Fast kanske ännu svårare att komma ihåg namnen då ...
Jag förstod det, jag försökte bara vara roligFast nej, det var ingen 60-personers-orgie alls, det var bara så att många sexades lite här och var mitt på festen. Absolut ingen orgie alls. Vi pratar sent 70-tal.
Ja ni som hade musik spelandes i bakgrunden, vilken låt kommer ni ihåg?
Själv måste jag tyvärr erkänna att Drängarna spelades på repeat hela natten. Jag kan fortfarande inte lyssna på dom. Jag skyller på att vi var packade och det var hemma hos honom så inte mitt val.