Vilken karaktär/serie eller film?

Nu vill jag ha en Shettis döpt till Voldemort :love:
Det finns en supersnygga liten shettishingst som heter Volder Morte. Så himla fräsig liten sak! :love:
Volder-Morte-3.jpg

Jag vet... Fast jag tror Slughorn fortfarande är kvar. Inte läst något annat men han är väl runt 100 år nu så lite långsam borde han vara.
Och Snape är ju död :grin:
:rofl: slughorn försöker nog fortfarande med sin klubb också och skryter "jajamänsan, jag hade harry potter i min klubb, han var ett geni och här ska ni höra, jag hjälpte honom på vägen till att ta ned ni-ve-... erm, voldemort!" :p:grin:

Fast en patronus är ju liksom det godaste som finns, uppmanas av de bästa minnena man har, ren lycka och trygghet osv ... att han inte kan frammana tillräckligt goda minnen för det .. :arghh::cry:
Inte ens när han och Angelinga gift sig och skaffat barn. Vet att han döpte ena barnet till Fred

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag brukar göra en (underbar!) rawfood frukoströra baserad på groddade nakenhavrekorn. För det ändamålet så groddar jag en stor bunke...
Svar
0
· Visningar
397
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 772
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka