Det finns faktiskt flygande mattor i den världen så inte helt vansinnigt
Tror det är sovdags för min övertrötta hjärna nu, för nu är Ture Sventon på väg till Hogwarts med sina temlor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns faktiskt flygande mattor i den världen så inte helt vansinnigt
Tror det är sovdags för min övertrötta hjärna nu, för nu är Ture Sventon på väg till Hogwarts med sina temlor
Det är så tragiskt så jag vill inte tänka på detFast en patronus är ju liksom det godaste som finns, uppmanas av de bästa minnena man har, ren lycka och trygghet osv ... att han inte kan frammana tillräckligt goda minnen för det ..
Därav kopplingen! (Julkalendern med Sventon finns på öppet arkiv)Det finns faktiskt flygande mattor i den världen så inte helt vansinnigt
Jag vet... Fast jag tror Slughorn fortfarande är kvar. Inte läst något annat men han är väl runt 100 år nu så lite långsam borde han vara.Snape skulle stirra argt på dig för det där
Det finns en supersnygga liten shettishingst som heter Volder Morte. Så himla fräsig liten sak!Nu vill jag ha en Shettis döpt till Voldemort
Ja och i dagens läge borde han inte behöva använda sig av en heller, hoppas man. Alla hans glada minnen är ihop med Fred och kantas av sorgDet är nästan det värsta! Fast han kanske klarar sig utan en patronus i och med att han har Fred på andra sidan?
Och Snape är ju dödJag vet... Fast jag tror Slughorn fortfarande är kvar. Inte läst något annat men han är väl runt 100 år nu så lite långsam borde han vara.
Usch så sorgligt det där lät men så sant!Ja och i dagens läge borde han inte behöva använda sig av en heller, hoppas man. Alla hans glada minnen är ihop med Fred och kantas av sorg
Borde nästan vara en albinoDet finns en supersnygga liten shettishingst som heter Volder Morte. Så himla fräsig liten sak!
Inte ens när han och Angelinga gift sig och skaffat barn. Vet att han döpte ena barnet till FredFast en patronus är ju liksom det godaste som finns, uppmanas av de bästa minnena man har, ren lycka och trygghet osv ... att han inte kan frammana tillräckligt goda minnen för det ..
Det finns en supersnygga liten shettishingst som heter Volder Morte. Så himla fräsig liten sak!
Ja det där sista vet jag också man kan hoppas att han fann sig någorlunda lycklig med sin familj.Inte ens när han och Angelinga gift sig och skaffat barn. Vet att han döpte ena barnet till Fred
Sånna pyjamas täcken med ben?De får ha täcken på sig!
Jag också! Fasen jag skulle ju somna tidigt idag... Går ju bra det här
I min värld lever Snape fortfarande!Och Snape är ju död
Ja det där sista vet jag också man kan hoppas att han fann sig någorlunda lycklig med sin familj.
Och så måste Fred och James Sirius ha blivit det nya busparet
I min värld lever Snape fortfarande!
Att jag läser alldeles för mkt fanfictions behöver vi kanske inte prata om..
Onepieces! Tänk så coola de måste se ut dåSånna pyjamas täcken med ben?
I min värld lever Snape fortfarande!
Att jag läser alldeles för mkt fanfictions behöver vi kanske inte prata om..
Jag erkänner glatt!! Jag läser MASSOR med fanfictions!Man erkänner inte sånt