Lumos_Nox
Trådstartare
Nu! Du får hela länken, läs "later life". Sen vet jag att de pratat om det på Alohomora ett par gånger.Jaså? Det skulle jag gärna se källa på
http://harrypotter.wikia.com/wiki/Hannah_Abbott
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu! Du får hela länken, läs "later life". Sen vet jag att de pratat om det på Alohomora ett par gånger.Jaså? Det skulle jag gärna se källa på
Nu vill jag ha en Shettis döpt till VoldemortHennes mamma gav mig fem hjärnskakningar så det där med en del av något ondskefullt stämde nog
Jag beställde faktiskt en brun hingst! Inte en kopia av mamman till mitt försvar så hade mamman 9a på hopptekniken! (5a på temperamentet )Och så bestämde du dig för att få en till
Hästfolk alltså ..
En till som vill gå på Hogwarts. Vi kan skapa en Buke klubb och öva våra trollformler
Jag beställde faktiskt en brun hingst! Inte en kopia av mamman till mitt försvar så hade mamman 9a på hopptekniken! (5a på temperamentet )
Ingen av dem bet faktiskt. Mamman hade däremot en förkärlek för skolor ovan markÄh, alla vet ju att man kan avla på vissa utvalda delar, allt behöver inte vara perfekt. So what om hon försöker bita huvudet av allt och alla, bara hon hoppar hus Kallas framtids avel
Awww, hon jobbar som skolsköterskan! Vad gulligt, det har jag inte läst förut, jag har nog missat en del sedan jag slutade hålla mig uptodate Undrar om någon retar Neville för att han har en egen liten sjuksköterska, kanske RonNu! Du får hela länken, läs "later life". Sen vet jag att de pratat om det på Alohomora ett par gånger.
http://harrypotter.wikia.com/wiki/Hannah_Abbott
En svart med en stor vit lykta!Nu vill jag ha en Shettis döpt till Voldemort
Självklart!! Jag vill vara slagman, snacka om att få ur sig sina aggressioner.Jaa, vad kul! Kan vi spela quidditch också?
Så länge jag slipper få hjärnskakningarJaa, vad kul! Kan vi spela quidditch också?
Awww, hon jobbar som skolsköterskan! Vad gulligt, det har jag inte läst förut, jag har nog missat en del sedan jag slutade hålla mig uptodate Undrar om någon retar Neville för att han har en egen liten sjuksköterska, kanske Ron
Vart beställer jag? Någon suspekt engelsk sida?En svart med en stor vit lykta!
Me too! TRansfiguration, Potions, Dark Arts, Healers ... what is swedishSjälvklart!! Jag vill vara slagman, snacka om att få ur sig sina aggressioner.
Känner mig helt korkad när jag skriver här för jag måste tänka efter och översätta varje ord till svenska. Läser och skriver om fandom mest på engelska och svenska orden försvinner och jag måste googla
Jag beställde faktiskt en brun hingst! Inte en kopia av mamman till mitt försvar så hade mamman 9a på hopptekniken! (5a på temperamentet )
Snart har man väl en häst som kan hoppa en hel bana själv utan någon ryttareÄh, alla vet ju att man kan avla på vissa utvalda delar, allt behöver inte vara perfekt. So what om hon försöker bita huvudet av allt och alla, bara hon hoppar hus Kallas framtids avel
Var försiktig om du ser något typ Deatheaters™ i de små texterna bara ...Vart beställer jag? Någon suspekt engelsk sida?
Me too! TRansfiguration, Potions, Dark Arts, Healers ... what is swedish
Autopilot? Ett drag i vänster öra för att koppla i och ett drag i höger för att koppla ur. Bara le, vinka och åka medSnart har man väl en häst som kan hoppa en hel bana själv utan någon ryttare
Skulle inte hejda RonJag vet!! och Neville var cool!!