Stackars McGonagall då när nästa genaration Potter/ Weasley dundrade in igen
"Jag känner att mitt hjärta gör sig påmint ..."
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stackars McGonagall då när nästa genaration Potter/ Weasley dundrade in igen
Tänk er färden mot hogwarts där de drar vagnarna, fulla med onepieces i olika glada färger som svävar i luften och drar vagnarnaRosa
Professor @Ninnurur jag flyger inga Testraler om min inte är rosa!
Tänk er färden mot hogwarts där de drar vagnarna, fulla med onepieces i olika glada färger som svävar i luften och drar vagnarna
Några med lite glitter och fjädrar i manarna också
"... Vad bjuder de på att äta där borta egentligen?"
Tänk när dr berättar för föräldrarna. Känns som en självgående vagn är lättare att ta än vagnar dragna av onepices med fyra ben
"Oh nej då, Professor Longbottom odlar bara nyttiga saker! Alla möjliga grejer som botar allt möjligt som genom ett trollslag!""... Vad bjuder de på att äta där borta egentligen?"
Oh! Solglasögon också! De är hippa de där testralerna
"Oh nej då, Professor Longbottom odlar bara nyttiga saker! Alla möjliga grejer som botar allt möjligt som genom ett trollslag!"
...
"Älskling, har du känt dig yr efter ha druckit något?""Oh nej då, Professor Longbottom odlar bara nyttiga saker! Alla möjliga grejer som botar allt möjligt som genom ett trollslag!"
...
Those muggles..!
Hmmm, kanske dags att döpa om tråden?
Those muggles..!
Buke goes to Hogwarts!Vi skulle göra Hogwarts till världens hippaste och tokigaste ställe!
Jag borde också lägga mig men lyssnar istället på det här:Hihihi!
Borde sova, måste sova men sover jag? Nej!! Ligger och fnissar och tycker det är skitskoj att diskutera livet på Hogwarts. Känner att prioriteringarna i livet ligger rätt nu .
"Och pp eftermiddagen fick vi förvandla bägare till råttor!"
Buke goes to Hogwarts!
Som för övrigt var den film de hade de snyggaste frisyrerna i nästa var helt avskyvärd i det områdetJag borde också lägga mig men lyssnar istället på det här:
från filmen av min favorit bok
Härligt! Kör soundtracken i bakgrunden när jag städar. Mycket roligare!Jag borde också lägga mig men lyssnar istället på det här:
från filmen av min favorit bok
"Bästa" frisyren i filmerna: Dracos suuuuperslicka backslick. Fnisdar varje gångSom för övrigt var den film de hade de snyggaste frisyrerna i nästa var helt avskyvärd i det området
Med Gunnar som rektor!
Och moderatorerna är såklart professorerna undra vilka ämnen vilka undervisar i
@Snurrfian undervisar kanske i spådomskonst, hon verkar lite ... snurrig som Sybil Trelawney
Med Gunnar som rektor!
Och moderatorerna är såklart professorerna undra vilka ämnen vilka undervisar i
Den gör allt roligare! En av få saker som filmerna gjorde roligareHärligt! Kör soundtracken i bakgrunden när jag städar. Mycket roligare!
Inte Voldemorts?"Bästa" frisyren i filmerna: Dracos suuuuperslicka backslick. Fnisdar varje gång