.... Trolldrycker kanske?Åh va skönt! Då är jag inte dum i huvvet! Iaf inte ensam om det
Sitter fortfarande och funderar på "potions"...? Va fan är det på svenska!!?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
.... Trolldrycker kanske?Åh va skönt! Då är jag inte dum i huvvet! Iaf inte ensam om det
Sitter fortfarande och funderar på "potions"...? Va fan är det på svenska!!?!
Var försiktig om du ser något typ Deatheaters™ i de små texterna bara ...
Mata de små söta bebisarnaOh, jag kan vara thestralskötare på Hogwarts!
Problemet är bara anställningskravet för att få det jobbet .. jag menar, kan ju vara bra att kunna se dem som man ska skötaOh, jag kan vara thestralskötare på Hogwarts!
Om den har sju registerade avkommor någonstans så avråder jag dig för säkerhets skull.Måste nog läsa det finskrivna niga. Tror du man kan ta det på försäkringen om det visar sig att den har splittad själ? Kanske går det på dolda skador?
Jag kan det, på gott och ont...Problemet är bara anställningskravet för att få det jobbet .. jag menar, kan ju vara bra att kunna se dem som man ska sköta
The TwinsSkulle inte hejda Ron
För övrigt så är det familjen Weasleys fel att jag är svag för rödhåriga nuförtiden Har varit det ända sedan dess Och ja, Ron var min favorit
Jaadå, såklart! Dryckeslära va det enda som kom upp i skallen.... Trolldrycker kanske?
Då är det fritt fram De verkar söta även om lite skrämmande till utseendetJag kan det, på gott och ont...
Fred..!The Twins
Jag kan det, på gott och ont...
Snape skulle stirra argt på dig för det därJaadå, såklart! Dryckeslära va det enda som kom upp i skallen
Fred..!
Seriöst, det ögonblicket var det värsta i hela serien
Oh smart, man ser ju färgen så de borde ju synas då Man kan bara spraymåla en sadel och sedan ett F och B för att se vart fram och bak är
Jag ser de inte så ska vi ha flyglektioner blir det jobbigt. Syns de om man sprayfärgar de?
De får ha täcken på sig!
Jag ser de inte så ska vi ha flyglektioner blir det jobbigt. Syns de om man sprayfärgar de?
NOOOO! Det där sista hade jag missat Nu blev jag mera förkrossad
Och läsa om att George inte kan framkalla någon Patronus efter hans död
Det är nästan det värsta! Fast han kanske klarar sig utan en patronus i och med att han har Fred på andra sidan?
Och läsa om att George inte kan framkalla någon Patronus efter hans död
Om man lägger en matta på dem, blir det inte då som flygande mattor?De får ha täcken på sig!
Fast en patronus är ju liksom det godaste som finns, uppmanas av de bästa minnena man har, ren lycka och trygghet osv ... att han inte kan frammana tillräckligt goda minnen för det ..Det är nästan det värsta! Fast han kanske klarar sig utan en patronus i och med att han har Fred på andra sidan?
Om man lägger en matta på dem, blir det inte då som flygande mattor?