Vilken käk

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare ELine
  • Startdatum Startdatum
E

ELine

Behöver ny käk åt ett kallblod som kan bula ner sig nåt hemskt, pinnen fungerar inget vidare. Raymond och Frank O'Mara, vad skiljer de åt? Vilken föredrar ni?

Har även fått tips om att en Hutton kan fungera, någon som vet?

Hjälp hjälp!

Sv: Vilken käk

Jag harför mig att Mark O'Mara käken är ngt mildare än Raymond. Mitt kallblod trivdes ypperligt med den i alla fall (bulade till sig stora sår i överkäken av pinnen) sen är den klart smidigare än Raymond.

Tack för tips! Ska prova en Raymond i veckan och så får vi se om vi får tag i en O'Mara också, vore kul att testa båda. De hade ingen hemma på affären och ingen har att låna ut. Det gäller ju att hitta nåt som passar i storlek också, han drar x-full så man får skarva och modifiera överallt.

Pullnät har jag aldrig sett, bara hört talas om, får man ut huvudet med det också? Han behöver komma ifrån halsen lite.

Mm han har gått med det förr och det funkade bra så det ligger också på att-prova-listan :grin:

Liknande trådar

Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 091
Senast: super
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 220
Senast: Hazel
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 367
Senast: monster1
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 040
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar