Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KL
Även om bilden på förstasidan väcker frågor så skulle jag ändå aldrig döma en bok efter dess omslag. Det kan finnas mycket bra i den trots att omslagsbilden är illa vald. ("döm inte hunden efter håret")
Fast jo, en sån här bok skulle jag nog döma efter omslaget. Om författaren tycker att det är en bild som representerar dennes träning, filosofi och målbild är det inte en tränare jag vill ta inspiration från. Hade det varit en skönlitterär bok med ett "fult" omslag håller jag med dig, men inte när bilden på omslaget kan antas ha med bokens innehåll att göra. Men alla är vi olika
Fast jo, en sån här bok skulle jag nog döma efter omslaget. Om författaren tycker att det är en bild som representerar dennes träning, filosofi och målbild är det inte en tränare jag vill ta inspiration från. Hade det varit en skönlitterär bok med ett "fult" omslag håller jag med dig, men inte när bilden på omslaget kan antas ha med bokens innehåll att göra. Men alla är vi olika
Hur lätt som helst att se. höger galopp.
Kan ni lista ut vilken gångart? Känner mig helt vilse... Visst är det så att hb hf benparet är i luften! Vä fram på väg ner?
Nån slags galopp?
Ryttaren ser ju inte ut att sitta i en Vä galoppfattning? Är det något slags g byte?
Vad ÄR det som händer på bildn?
Antagligen för hur hon sitter?
KL*
Min första tanke var;
Ryttarinnan på bilden skulle behöva sätta upp sitt hår...
QUOTE]
Öh, vad menar du nu?
Visserligen har inte ryttaren någon fantastiskt frisyr (nu när du påpekar det) men vad har det med ridkunskap att göra??
Tycker för övrigt inte att bilden är lyckad utifrån hur hästen ser ut, men att kommentera ryttarens hår?
Det ser ut att vara en bok mer avsedd för fritidsryttaren än tävlingsryttaren (tänker på hästens brist på gång, ryttarens fritidsbetonade klädsel, i mina ögon konstig betsling).