Vilken färg på soffan?

Speciella_tina

Trådstartare
Vi har en soffa jag ska klä om, men jag vet inte i vilken färg. Rummet den ska vara gå i beige, brunt och guld, mest beige. Spontant tänker jag att en brun soffa vore snyggt, men alla andra möbler är i mörk valnöt, så det kanske blir lite för brunt?

Är det någon som har några förslag på en bra färg? Det måste vara en mörk färg, eftersom vi har en liten bebis!

Sv: Vilken färg på soffan?

Tack för tipsen! Nu har jag funderat ett tag, och kommit fram till att jag VILL ha en brun soffa! Så jag får helt enkelt byta ut de andra möblerna istället!

Sv: Vilken färg på soffan?

Det behöver nog inte alls bli för mycket brunt, prova först innan du slänger ut de andra möblerna!

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 874
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 151
Senast: lizzie
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 996
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
26 078

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka