Vilken färg på "blinget"

Sv: Vilken färg på "blinget"

vad duktig du var på att sätta stenarna rakt! :D

vad använde du dej av för verktyg? vet att jag frågat det här tidigare, men använde du sånt där speciellt lim som finns på hemsidan, eller använde du superlim?

Jag har saphir på mina "stenar" till min JW. Och min lillsyrra har Light Saphir. Båda är snyggt. Vill man ha det lite diskretare men ändå att det syns så är Saphir fint men vill man att det ska glimma lite mer så ska man nog ta chrystal.

Och cool den blev, fast du skulle ha haft blått i "ventilhålen" också ;)

Okej :D fast jag tror att jag har bestämt mej för crystal till JW hjämen :banana: vill ha mycket bling, bling :p + att jag tror att det passar bra till kavajen,

fast jag har fortfarande inte bestämt mej för vad det ska vara för färg på Speeden

Isf hade jag nog hellre gått på Fire opal och smoked topaz, tycker sun ser VÄLDIGT orange ut...

jag håller helt med dig :bow:

senvar ju blinget på Tina Lunds hjälm i riktigt snygga färger.

Lånar tråden lite:) Jag funderar på att blinga min jacson hjälm (lika dan som Bison's ) Funderar lite på vad som skulle kunna vara snyggt.. Tror jag bara vill ha sivlerfärgat bling (lite tråkigt, men bruka varjera färger ganska mkt:P) och inte så mkt, tror ni det kan bli snyggt om man bara sätter bling runt själva ventilationshålen? (alltså dom där trekanterna)

//Maria

jag skulle blingat hela ventilationsremsan i en färg om jag var du, det tycker jag blir snyggast :)

okej:) aa tror jag gör det:) tackar för tipset!

åå, tack för länken, här ska de blingas! :)

välj färger som matchar din övriga utrustning!

Liknande trådar

Övr. Hund Jag ska köpa en ny sele till min aprikosröda dvärgpudel som när solen lyser ser gyllene ut i pälsen. Jag har nästan bestämt mig för...
Svar
11
· Visningar
1 013
Senast: Sel
·
Kläder & Bli fin Vi gifter oss i vår. En liten borgerlig vigsel och en blygsam men påkostad middag för 6 personer med hotellövernattning för alla som...
2
Svar
24
· Visningar
2 002
Hemmet Har blivit helt besatt av gamla jugend sängbord med marmorskiva, precis som resten av Sverige. :D De verkar svåra att få tag på och går...
Svar
4
· Visningar
452
Senast: Wysiwyg
·
Utrustning Ni med samshield hjälmar se hit! Sitter och ska köpa en ny hjälm och är väldigt sugen på en samshield men har lite svårt att bestämma...
Svar
7
· Visningar
533
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka