Vilken färg på "blinget"

Sv: Vilken färg på "blinget"

jag vet inte rikgti men det står på hemsidan nu. Det är inte så mycket :D

men gå in på "pärlorna" klicka på varje enskild så står det. amn kan ta halva paket med.

Gud vilken bra sida!!!:love: vilken tur att jag tittade in i den här tråden:D Jag vill inte att min hjälm ska blinga men tänkte att man skulle kunna göra egna pannband:love:

jag skulle lugnt valt gul/blå....

eller röd :P me något.

puttar!!
hur går det?

tänkte köpa en jacson hjälm o blinga, de är ju inte lika dyra som GPA o min fluga vågar jag inte prova på :p

puttar!!
hur går det?

tänkte köpa en jacson hjälm o blinga, de är ju inte lika dyra som GPA o min fluga vågar jag inte prova på :p

jag har en jacson hjälm redan, vore skitcoolt att blinga till den lite :D kul och sticka ut lite..

det går inget vidare, ha. nej men jag har tankarna på att köpa en ny hjälm en highlite så då tycker jag att det är onödigt att piffa upp denna. men jag får se har inte bestämt mig :)

ja jag förstår det, de hade ja med! Men rosa och blått är snyggt tycker jag :) beror ju lite på vad man har för färg på utrustningen.

*kl*
Är helt borta, men hur blingar ni hjälmarna? Har aldrig sett någon med kristaller på hjälmen :p Bilder skulle vara kul att se :)

lundglitter.jpg

Jag skulle ta

-Light Colorado Topaz

eller

- Golden Shadow

och

-Jet Hematite

:)

fasen vad snyggt det där va! är det där en higlite? då kan jag ju blinga den med :angel: fasen vad snyggt.

eliis: jag hade tänkt att göra något i den här stilen, fast den som sorbe visade var ju mycket snyggare.

crystalique

aha, så det är en massa småkristaller. Hade föreställt mig någon sorts prinsesskrona-look. Även om det inte är helt långt ifrån det ;)

Sitter de fastlimmade direkt på hjälmen, är det förberett för dekoration?

Liknande trådar

Övr. Hund Jag ska köpa en ny sele till min aprikosröda dvärgpudel som när solen lyser ser gyllene ut i pälsen. Jag har nästan bestämt mig för...
Svar
11
· Visningar
1 013
Senast: Sel
·
Kläder & Bli fin Vi gifter oss i vår. En liten borgerlig vigsel och en blygsam men påkostad middag för 6 personer med hotellövernattning för alla som...
2
Svar
24
· Visningar
2 002
Hemmet Har blivit helt besatt av gamla jugend sängbord med marmorskiva, precis som resten av Sverige. :D De verkar svåra att få tag på och går...
Svar
4
· Visningar
452
Senast: Wysiwyg
·
Utrustning Ni med samshield hjälmar se hit! Sitter och ska köpa en ny hjälm och är väldigt sugen på en samshield men har lite svårt att bestämma...
Svar
7
· Visningar
533
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka