Vilken färg på "blinget"

Sv: Vilken färg på "blinget"

till Fhanny eller någon med GPA eller liknande.
Hur många "stenar" behövde/beställde ni.
Blingade min mobil för ett tag sedan och bara där krävdes det as många.. Tänkte också blinga min men jag vill ju änna göra det så att det inte blir för mkt. Den bilden Fhanny la in ör ju helt OK och en med tinas hjälm..

Så det ända va det med stenarna, hur mkt ni fick betala och hur många ni köpte!?

okej, har du en sådan här eller liknande då?
bombes_89338.jpg

Hur mkt fick du ungefär betala för dina?
Det ända jag är orolig för är om det blir fult. Det kommer ju dessutom bli fult på "plasten" på min i och med att den är så mörk kommer det ju dessutom synas. Hm.. det bästa hade nästan vart att skicka iväg den till någon duktig som bet hur det ska se ut :angel:
Vet att min kompis skickade iväg sin mobil, och bara den kostade typ 4000:angel: så jag ska nog tänka i andra banor:rofl:

jag har köpt en jacson hjälm för att blinga, de kostar ju inte så mkt så då ör det inget om det blir fult, betalade ca 400 för stenarna.

hm, jag fårse hur jag gör. Vill se era fina först:rofl:

Du måste lova att lägge en bild som färdig!

Det där var ju en asbra sida! :bow:
Men om man vill kolla i verkligheten, vilken sorts affärer finns de i då? Hobbyaffärer? Eller sybehörsaffärer kanske?

Och av de där färgerna, vilka färger skulle passa bäst till en svart-grå-vit tävlingsutrustning tror ni?

Men om det är mörkt så kör ex. delvis på någon mörk färg, blå eller så, och lite lättare stråk av t.ex. rött kanske? :)

jag struntade í att göra då jag funderar på att köpa en highlite hjälm och då vill jag inte blinga den om det skulle bli fult :)'

Silver, är det den vanliga chrystal då eller? Tips om roligare färg? :bump:

Det beror helt på vad du är för typ av människa! Grejen med silver är ju att du då kan köra vilken färg som helst, dte kommet matcha iallafall :) Själv är jag en riktig girlie, skulle ha tagit rosa! :p

Haha jag är nog en hårding jag! En hårding som gillar bling :D

jag hade valt light saphire och light rose tror jag

Nu väcker jag liv i denna tråden igen.

tänkte att jag ska ta och piffa upp min JW charles owen hjälm lite. och blinga rosetten ibak.
den är marinblå

tänkte använda mej av sånna swarovski kristaller som Fhanny visade men funderar lite på vilken färg jag ska använda.

så vad tycker ni

Crystal

aquamarine

saphire

eller ska jag kanske ta någon annan färg :D så vad tycker ni? :banana: jag har kingsland kavaj som är marinblå/marinblå

tänkte även blinga min svarta GPA speed air, senare. och ha kristaller i kanterna av ventilationerna, vilken färg är snyggat att ha på dom tycker ni. diskreta crystal, så det bara glimmar, eller ska man sattsa på någon färg där. :idea:

haha jag har ju inte fått mina gejer än :p

beställde du från den här hemsidan som Fhanny länkade till. har du blingat din hjälm än :banana: bild isåfall :bump:

någon som vet vad priserna på banden gäller för? jag menar det står t.ex. 11.00 kr, haha är det per cm, dm eller vad?

Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag ska köpa en ny sele till min aprikosröda dvärgpudel som när solen lyser ser gyllene ut i pälsen. Jag har nästan bestämt mig för...
Svar
11
· Visningar
1 013
Senast: Sel
·
Kläder & Bli fin Vi gifter oss i vår. En liten borgerlig vigsel och en blygsam men påkostad middag för 6 personer med hotellövernattning för alla som...
2
Svar
24
· Visningar
2 002
Hemmet Har blivit helt besatt av gamla jugend sängbord med marmorskiva, precis som resten av Sverige. :D De verkar svåra att få tag på och går...
Svar
4
· Visningar
452
Senast: Wysiwyg
·
Utrustning Ni med samshield hjälmar se hit! Sitter och ska köpa en ny hjälm och är väldigt sugen på en samshield men har lite svårt att bestämma...
Svar
7
· Visningar
533
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka